Ideje i trendovi
4 19K

Pozitivna komunikacija - ključ uspjeha u turizmu

Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom

Ovo je priča o čestitkama, o blagdanskim željama koje šaljemo po svijetu kako bismo pokazali da nam je stalo. Ovo može biti i priča o golubu, jednom posebnom golubu kojeg bismo mogli nazvati Winston. Svi znamo da su nekada golubovi bili osnovni alat za komunikaciju na daljinu. Ova priča ne seže daleko u prošlost, dogodilo se to prije par godina. Winston je imao jedanaest i pol mjeseci kada je za jedan sat i osam minuta prevalio 80 kilometara udaljenosti kako bi prenio 4 GB podataka zavezanih za svoju nožicu. U jednakom vremenu, preko ADSL veze je preneseno tek 4% istih tih podataka u toj zemlji. Tako je Winston svojom fascinantnom sposobnošću pomogao da se ukaže na problem spore internetske veze u Južnoafričkoj Republici. Veći dio svijeta nema takvih problema i potrebno je odvojiti tek malo vremena da bi vrlo brzo i sigurno poslali pozdrave, pisma ili čestitke. Iskoristimo to!
 

Slanje pozdrava, pisama i čestitki, nikada nije bilo brže, jeftinije ni jednostavnije.

Iznajmljivači u turizmu svjesni su prednosti interneta u poslovanju, posebice prilikom rezervacije smještaja. Briga o gostu koja uključuje pravodobno pružanje informacija o smještaju, ne prestaje onda kada se gost odjavi iz apartmana, sobe ili kuće za odmor. I tijekom godine, dok pripremamo iduću sezonu, kontaktiramo svoje goste, bilo da im šaljemo molbe za ocjene smještaja u svrhu unaprjeđenja naše usluge, ili im šaljemo pozdrave i blagdanske čestitke.

Krajem svake godine analiziramo proteklu, kako u osobnom, tako i u poslovnom planu. Ujedno je to i vrijeme da pokažemo zahvalnost za sve ono dobro što smo iskusili te da krenemo puni optimizma u novu poslovnu godinu. Da pokažemo zahvalnost gostima i suradnicima koji su nam pomogli u protekloj godini da ostvarimo zadovoljavajuće poslovne rezultate.

Blagdansku čestitku možemo objaviti i na društvenim mrežama, ali će se ona vjerojatno izgubiti u moru sličnih virtualnih pozdrava. Možemo je poslati pojedinačno svakom gostu putem e-maila ili čak u fizičkom obliku, onako kako su nekada čestitke zatrpavale poštanske sandučiće uz ulaze naših domova u ovo doba godine. Neki od nas će se možda odlučiti i na slanje simboličnih poslovnih poklona uz čestitku.
 

Bez obzira na način slanja čestitke, važno je da njen sadržaj ne bude isključivo vaša reklama.

Čestitka je izraz brige i zahvalnosti i trebala bi ostati takva. Preveliki logotipi i slogani, umanjuju vrijednost pozitivne komunikacije koju želite ostvariti slanjem blagdanske čestitke. No, ipak, nemojmo se zavaravati, čestitka je dio marketinške akcije koju provodi svaki ozbiljan poslovni subjekt.

S obzirom na to da su većina iznajmljivača u Hrvatskoj pružatelji usluge u kućanstvima, neka i vaše čestitke ostanu domaće i jednostavne. Pokušajte svakoj od njih dodati osobnu notu, ali ostanite kratki s jasnom porukom. Možda da uz čestitku pošaljete recept za neko hrvatsko blagdansko jelo ili kratku crticu o kakvom domaćem blagdanskom običaju? Vaš bivši/budući gost će prepoznati i cijeniti vašu pažnju!



Priloženu čestitku možete preuzeti ovdje i proslijediti je svojim partnerima i gostima. Za to vam ne treba golub pismonoša, jednostavno je ubacite u e-mail poruku i pustite da odjedri na elektronskim valovima ususret novom ljetu i dobrim željama.
Spremi

​Kad započinje sezona rezervacija smještaja i kako se kvalitetno pripremiti?

Domaća ćakula: Od dvostruke rezervacije do stostrukih muka ježevih

Prijava za cijepljenje privatnih iznajmljivača do 5. svibnja u lokalne turističke zajednice

Porez na kuće za odmor: Što trebaju znati iznajmljivači u 2024. godini?

Svjetsko prvenstvo 2022.: Nogomet kao prilika za brzi razvoj turizma u Kataru

Je li čišćenje snijega ispred kuće za odmor i apartmana dobra ili loša ideja?

Na ovogodišnji Zagreb Tourfilm festival prijavljeno čak 807 filmova iz 91 zemlje

Iz godine u godinu podižemo kvalitetu usluge, destinacija i infrastruktura ne prate brzinu našeg razvoja

4 komentara Uključi se u raspravu
Marina - Sv.Filip i Jakov 04.12.2015 21:03
Odlican podsjetnik,hvala
Gordana - Umag 08.12.2015 12:29
Super čestitka, poslat ću je svojim gostima, hvala.
Ivana - Supetar 10.12.2015 19:38
Vrlo simpatična čestitka.
Mirko - Vrsi Mulo 01.01.2016 15:33
Blago nama dok imamo vas. Hvala za prekrasne ideje i sve najbolje cijeloj ekipi. Sretno i veselo.
Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Koliko nam je važna ocjena gosta?

Pozitivna komunikacija – učinkovito odgovaranje na upite gostiju

Popularno: