Aktualno
14.8K

Goranski iznajmljivači i poduzetnici ujedinjeni za bolju promociju autohtonih proizvoda i autentičnost turističke ponude

U Domu kulture u Mrkoplju, u 18:00 sati 17. travnja 2018., održat će se okupljanje goranskih iznajmljivača i poduzetnika u svrhu povezivanja i bolje prezentacije autohtonih domaćih proizvoda u turizmu

Mrkopalj će biti domaćin susreta goranskih iznajmljivača, proizvođača autohtonih proizvoda, trgovaca i poduzetnika, koji će se okupiti u utorak u 18:00 sati u Domu kulture, 17. travnja 2018. godine.

Susret organiziraju Turističke zajednice Mrkoplja i Delnica kako bi potakli horizontalno povezivanje i suradnju gospodarskih sektora - turizma, poljoprivredne proizvodnje i trgovine - u svrhu poticanja gospodarskog razvoja i rasta regije te kreiranja kvalitetne i autentične turističke ponude Gorskog kotara.

"Inicijativa je krenula zbog nedovoljne suradnje proizvođača goranskih autohtonih proizvoda i iznajmljivača u svrhu prezentiranja domaćih proizvodima turistima. Drugim riječima, turista kada dođe u Gorski kotar nema informaciju gdje kupiti proizvod s domaćih farmi, a autohtoni proizvod ne može kupiti ni u trgovini. Turistička potražnja za takvim proizvodima je sve veća i sukladno tome želimo potaknuti proizvođače, pogotovo male, da možda povećaju proizvodnju te da svoje proizvode plasiraju na tržište kroz lanac goranskih trgovina i kroz direktno u smještajnim objektima", poručuje Goranka Tuhtan, direktorica TZ Mrkopalj.


Brojni gosti će odgovarati na pitanja publike

Hvale vrijedna inicijativa će okupiti čak 15 prezentera. Gosti su Nataša Kozlica, savjetnica za poljoprivredu i ruralni razvoj i privatna iznajmljivačica; Marinko Kauzlarić, vlasnik hotela u Fužinama; Marica Francišković, osnivačica OPG-a Begovo Razdolje; Ante Kraljević, vlasnik hotela u Delnicama; Svjetlana Jedriško Kasunić, direktorica savjetodavne tvrtke iz Rijeke; Dalibor Šoštarić, ravnatelj centra za poljoprivredu i ruralni razvoj Primorsko-goranske županije; Tea Cimaš, suradnica za promociju i razvoj autohtonih proizvoda pri Centru za ruralni razvoj u Rijeci; Silvija Sobol, zamjenica Sekcije obiteljskog smještaja pri HGK; Antonia Dobrota, info-portal Zajednica iznajmljivača; Alen Leš, iznajmljivač i vlasnik adrenalinskog parka Tršće; Josip Čubranić, iznajmljivač iz Mrkoplja; Gordana Savić i Vesna Beljan, iznajmljivačice iz Delnica, Mario Blašković, iznajmljivač iz Begovog Razdolja; Jelena Holenko Pirc, turistička vodičkinja i koordinatorica sastanka. Očekuje se i veliki odaziv goranskih iznajmljivača, obiteljskih gospodarstava, udruga, obrta i trgovačkih društava.

goranski-iznajmljivaci-i-poduzetnici-ujedinjeni-za-bolju-promociju-autohtonih-proizvoda kuća za odmor

"Razgovarat ćemo i o popunjenosti smještajnih kapaciteta u našoj specifičnoj regiji, zašto je netko konstantno "prazan", a netko s identičnim kapacitetom popunjen, koje trendove pratiti, preko kojih portala se oglašavati, o isplativosti - odnos cijena i usluge, dodatne mogućnosti ponude i slično", poručuju iz goranskih TZ-ova, uz nadu da će potaknuti i ohrabriti svoje iznajmljivače i poduzetnike na suradnju te odgovoriti na brojna pitanja koja muče domaćine.

Teme sastanka su poslovna praksa iznajmljivača i proizvođača, sinergija goranskog turizma i autohtonih proizvoda te mogućnosti vanjskih izvora sufinanciranja razvojnih projekata. Organizatori poručuju da će susret biti dijalog te se nadaju brojnim pitanjima iz publike na kojha će odgovarati navedeni gosti. 


Rast dolazaka od 20 % u prošlog godini

Gorski kotar se promovira kao regija za odmor duše i tijela u suradnji čak 9 goranskih TZ-ova Čabra, Delnica, Fužina, Lokve, Mrkoplja, Ravne Gore, Skrada, Vrbovskog i Broda Moravice s Turističkom zajednicom Kvarnera. Zeleno srce Hrvatske, kao još nazivamo Gorski kotar, nudi čaroliju prirodne i kulturne baštine i savršeno je mjesto za aktivni odmor tijekom čitave godine.

U 2017. godini, goranske su općine ostvarile 100.395 noćenja, od čeka 70 % otpada na Fužine, Delnice i Ravnu Goru. gorski kotar je posjetilo gotovo 40.000 gostiju što je 20 % više u odnosu na godinu ranije. Najveći rast bilježi Čabar u koji je stiglo čak 85 % više turista u odnosu na 2016. godinu.
 

Prosječna duljina boravka gosta je 2,6 dana što jasno upućuje na činjenicu da je Gorski kotar izletnička i vikend destinacija.

Gorski kotar nudi uživanje u očuvanoj prirodi uz brojne rekreativne aktivnosti koje nudi, poput jahanja, planinarenja, biciklizma, lova i ribolova, adrenalinskih sportova, zimskih sportova te gastronomskih užitaka. S obzirom na potencijale koje naše Zeleno srce ima, napori goranskih iznajmljivača i poduzetnika uz podršku i inicijative TZ-ova poput ove, mogli bi potaknuti turiste na dulji boravak, a gospodarstvo regije na ujednačen rast i razvoj uz očuvanje autohtonih vrijednosti ovoga čarobnog kraja.

Kad se vrijedne ruke slože, sve se može!
Spremi

Promohotel - 38. izdanje sajma za sve koji žele ojačati svoju turističku ponudu

Rok je blizu: Kako popuniti obrazac TZ 2 i obračunati turističku članarinu za 2024.

​Lov na upite gostiju: Kako izgleda dobar oglas za smještaj?

Austrijanci među gostima iz EU koji najviše troše na putovanja, Česi i Mađari najmanje

​Ovisi li budućnost hrvatskog turizma o manjim mjestima i nepoznatim destinacijama?

Muzeji u Zagrebu: Koliko ih ima i kakvi se neobični postavi mogu pronaći u glavnome gradu Hrvatske

ITB Berlin: Pažnja je danas vrjednija od novca

Morska šparoga - nenametljiv prilog jednostavnm jelima i delicija iz jadranskih plićina

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

​Što je phishing i kako ga prepoznati?

Turizam Gorskog Kotara: Dovoljno ludi i dovoljno snažni idu naprijed

Popularno: