Informacije za goste mogu biti i kreativne, njima možemo začiniti svoje gostoprimstvo. Što gosti zapravo žele znati, a mi im te podatke lako možemo pružiti?
Vrlo često se priča o tome kako je domaćin prva ruka i izvor informacija o ponudi u destinaciji. Činjenica je da svoje mjesto poznajemo najbolje, ali što zapravo znamo o događanjima i sadržajima u mjestu? Što to gosti žele znati, a mi možemo lakše te informacije pronaći jer znamo gdje točno ih tražiti?
Danas gotovo svugdje Hrvatskoj postoje označene biciklističke i pješačke staze. To nije problem istražiti. Možemo li pokušati pronaći dodatne sadržaje koje postoje, poput teretana na otvorenom, adrenalinskog sadržaja ili jednodnevnih izleta koji bi se mogli svidjeti gostima u potrazi za aktivnim odmorom? Kada takvu ponudu lociramo, potrudimo se saznati detalje, poput kontakta za rezervaciju, radnog vremena ili najboljeg vremena za uživanje u ovoj aktivnosti.
Uguglati muzej ili poznatu galeriju nije problem. Što je s malim lokalnim privatnim galerijama, ateljeima lokalnih umjetnika ili trgovinama ručno rađenog nakita ili umjetnina? Gotovo svako naše, pa i najmanje mjesto, ima takvu ponudu, jesmo li je otkrili i pokazali svojim gostima?
Brojni naši gosti stižu sa svojim najbližima, veliki je broj parova s djecom. Iako mnogi samo sanjaju o satima na plaži, što bi drugo mogli raditi u našem gradu ili mjestu? Koji su sadržaju savršeni za obitelj s djecom? Koji za obitelji s bakama i djedovima? Postoji li neko kino na otvorenom, park ili restoran s dječjim parkom? Pobrinimo se da znamo gdje će se najugodnije osjećati različiti uzrasti naših gostiju.
Većina gradova ima online kalendar s događanjima. Nama taj kalendar mora biti poznat želimo li raspolagati korisnim informacijama. Ta informacija nije korisna samo našim gostima, veća potražnja za vrijeme atraktivnih događanja može nam signalizirati i da možemo podići cijenu smještaja.
Statistike Ipsosa iz 2021. pokazuju da jako puno ljudi na svijetu prakticira sportske aktivnosti. Čak 58% bi željelo baviti se još više. Većinu ometa manjak slobodnog vremena pa čekaju za to godišnje odmore. Zato, osim aktivnosti na otvorenom koje možemo ponuditi gostima, dobro bi bilo informirati se o lokalnim klubovima i teretanama, kao i o uvjetima pohađanja pojedinačnih satova.
U malom prstu bismo trebali imati informacije o najboljim restoranima, kafićima i klubovima. Gdje se pije najbolja kava? Gdje jedu lokalci? Kakav je program po klubovima i gdje su provodi nezaboravni?
Rijetko tko će se vratiti s putovanja bez i najmanje uspomene ili suvenira. Neki će čak i opelješiti lokalne trgovine jer putovanja vide kao priliku za beskrajne šopinge. Gdje je takva kupovina povoljna, a gdje je najveći izbor artikala? Tko radi najzanimljivije suvenire i kakva se priča iza njega krije?
Riječ koja lomi jezik i nije nimalo simpatična zapravo označava najfotogeničnije mjesto u gradu ili selu. To je mjesto gdje se gosti vole fotografirati pa podijeliti svoje fotografije na Instagram profilu i općenito društvenim mrežama. Gdje nastaju najljepše fotografije s odmora koje će se pokazivati prijateljima i rodbini, pa se možda među njima nađe i preporuka našeg smještaja ili nas kao domaćina?