200 sunčanih sati godišnje, blaga klima, bioraznolikost, čistoća mora i zraka, a sve to kao blagodati koje utječu na vitalnost temelj su promocije otoka Lošinja koji već niz godina uspješno povodi brendiranje svoje destinacije. Razglednica s otoka pod nazivom "Lošinj - vaša otočna oaza" putuje u Austriju, Njemačku i Sloveniju.
Iako je nositelj kampanje Turistička zajednica grada
Malog Lošinja, nisu sami u svojim naporima.
"Do sada se nismo susretali s ovakvim izazovom i zato je sada, više nego ikada, nužna sinergija svih dionika destinacije. U akciju su se uključili svi hoteli, kampovi, pansioni, hosteli, lječilište te trenutno više od 350 privatnih iznajmljivača, a sve u cilju kako bi predstavili prednosti Lošinja kao otočne destinacije i našim posjetiteljima pružili dodatnu vrijednost za ponuđenu uslugu”, izjavio je Dalibor Cvitković, direktor TZ-a Malog Lošinja.
"Ferry free" za goste u rujnu
U sklopu te marketinške kampanje je i akcija
"Ferry free" kojom se svakom gostu koji rezervira smještaj u rujnu od minimalno 7 noćenja financiraju povratne trajektne karte na relacijama Valbiska - Merag te Porozina - Brestova za putnike i osobna vozila bez prikolica. To vrijedi za sve rezervacije ostvarene nakon 15. lipnja.
Potvrdu o kupljenoj trajektnoj karti je potrebno dostaviti u rezervirani smještajni objekt, a taj će se trošak oduzeti od ukupne
cijene noćenja.
Više detalja o akciji na
stranicama TZ grada Maloga Lošinja.