Društvene mreže su internetske platforme za umrežavanje i povezivanje korisnika. Društvene mreže su prostor i za promociju proizvoda i usluga pa tako, sve češće, usluge smještaja u kućanstvima.
Simpatičan post i mudro odabrana publika mogu pojačati učinkovitost našeg Facebook oglašavanja i popuniti rupe na našim kalendarima direktnim rezervacijama
04.07.2024 2.134Može li TikTok biti kanal za povećanje broja rezervacija smještaja? Kako kroz TikTok promovirati smještaj i kojim se gostima obratiti putem ove društvene mreže? Koje taktike iskoristiti za bolji doseg na TikToku?
16.09.2021 9.260Razmišljate o pokretanju Instagram profila za vaš smještaj? Zanima vas može li Instagram profil donijeti povećanje broja rezervacija i kako? Koji potencijal donosi Instagram za iznajmljivače?
11.08.2021 7.443Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?
06.02.2019 71 19.988 1Čekanje je zasigurno najgora digitalna strategija. Potencijal interneta treba početi iskorištavati već sada. Zašto? I kako? Odgovore potražite u članku Branimira Boučeka, voditelja oglašavanja Apartmani Katarina iz Zagreba
24.01.2017 84 23.190Kako povećati popunjenost naših smještajnih kapaciteta u ovoj godini? Najjednostavniji način je postavljanje nekoliko manjih ciljeva koji će nas zajedno dovesti do većeg broja gostiju i bolje zarade od turizma
10.01.2017 99 37.129 1Facebook ima čak 1.18 milijardi aktivnih korisnika dnevno, a za osnovno održavanje stranice je potrebno odvojiti tek nekoliko minuta dnevno. Zašto ne?
24.11.2016 98 24.105 1