Događanja
4.7K

Zagreb, 22.03.2022. Konferencija 3T 2022. - od umjetne inteligencije i robota do TikTok promocije u turizmu

Konferencija 3T (Tourism, Travel & Tech) 2022. u hibridnom izdanju - pratimo uživo ili online niz zanimljivih predavača koje će ugostiti Bug u prostorima HUB385

5. izdanje Bugove konferencije 3T (Tourism, Travel & Tech) će se održati 22. ožujka 2022. s početkom u 10 sati u prostorijama HUB385 na adresi Franje Petračića 6 u Zagrebu. Svi oni koji neće uspjeti prilagoditi raspored i fizički prisustvovati Konferenciji, moći će istu pratiti online, i to - besplatno.

I u turizmu i kod edukacije virtualni kontakt teško može zamijeniti osobni doživljaj, a program ovogodišnje konferencije 3T zaslužuje potpunu pažnju. Kao i prijašnjih godina, bit će to spoj tehnologije i industrije putovanja, ozbiljnih i opuštenih tema.


Kako osmisliti odgovornu turističku ponudu?

Keynote predavanje pod nazivom "Održivost i doživljaji kao booster turističke ponude" održat će Sonja Prvan. Kao dizajnerica odgovornog turističkog iskustva u agenciji Intrepid Travel, Prvan će nas upoznati s aktualnom praksom osmišljavanja održivih i okolišno odgovornih putovanja. Turističke ponude s fokusom na održivost i odgovornost donose bolju vidljivost i prodaju, ali kako ih dizajnirati i kome nuditi?

Aco Momčilović je diplomirani psiholog i doktorand Digitalne ekonomije. Koliko je turizam "otvoren" za primjenu umjetne inteligencije i imamo li već sada AI rješenja kao primjere dobre prakse, saznat ćemo na njegovom predavanju.

Marko Gudelj, doktor računalne znanosti i suosnivač tvrtke Robotiq.ai, predstavit će aktualna rješenja robotizacije poslovnih procesa na primjerima tvrtki Valamar i Arena Hospitality Group.
 

TikTok za neznalice

Uz niz drugih gostiju predavača, upoznat ćemo i Daria Marčaca. Trendovi u turizmu nas potiču da pokrenemo TikTok profil pa će nas Marčac uvesti u male tajne tiktokanja. On je naš najpoznatiji TikToker s preko 650 tisuća pratitelja, pri čemu su mu društvene mreže jedini izvor prihoda.

"Uz pomoć kratkih videa sa sažetim informacijama, TikTok zajednica omogućuje brendovima da se predstave na iskren i zabavan način te ostvare emotivnu vezu s korisnicima", najavljuje 26-godišnji Dario svoju prezentaciju i obećava puno zanimljivosti za sve nas koji bismo rado iskoristili dostupnost ovog kanala promocije, ali nismo sigurni kako.

Cijena ulaznica za fizičko sudjelovanje je simbolična - 100,00 kn s uključenim ručkom, a broj mjesta je ograničen. Praćenje streaminga je besplatno uz prethodnu prijavu.

Prijava, ulaznice i detalji o programu na web stranicama 3T (Tourism, Travel & Tech)
Spremi

Obrazovni turizam može popuniti privatne kapacitete izvan sezone

Hrvatski obiteljski smještaj najatraktivniji u Europi

Magneti za frižider - tržište najpopularnijeg turističkog suvenira vrijedno je više od 1,24 milijardi dolara

Ograničavanje ludom radovanje

​Kamin na struju: 8 razloga zašto ugraditi električni kamin u apartman

5 prednosti i nedostataka instant rezervacija smještaja

Zadar ili Rijeka nove kruzing destinacije umjesto Venecije?

Potpore u turizmu – kratki vodič za iznajmljivače

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Okusi hrvatske tradicije - 14 dana se kuša domaća hrana u više od 100 restorana po popularnim cijenama

PLACE2GO - sajam turizma koji približava daleke horizonte bit će otvoren u Areni sa slobodnim ulazom za sve posjetitelje

Popularno: