Facebook oglašavanje

Facebook oglašavanje je jedna od strategija digitalnog marketinga. Oglašavanje smještaja na Facebooku nam pruža mogućnost da, uz niska financijska ulaganja, brzo prenesemo poruku ciljnoj skupini, potencijalnim gostima.

Facebook oglašavanje smještaja: Kako odabrati publiku za popunjavanje kalendara i više direktnih rezervacija

Simpatičan post i mudro odabrana publika mogu pojačati učinkovitost našeg Facebook oglašavanja i popuniti rupe na našim kalendarima direktnim rezervacijama

04.07.2024 2.134

Kada treba graditi, a ne prodavati, i zašto je gradnja najlakši put do izravnih rezervacija?

Postoji li lak put do izravnih rezervacija? Vjerojatno ne. Čak i gradnja se čini težom od prodaje, međutim, građenjem udaramo temelje povjerenju, povezivanju s gostima i suradnji za dugoročnu stabilnost naše prodaje smještaja

07.06.2022 28 8.714

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 399 18.964
Aktualno:

5 razloga zašto koristiti Facebook za oglašavanje apartmana

Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?

06.02.2019 71 19.988 1

Facebook stranica za iznajmljivače: Kako iskoristiti puni potencijal za povećanje rezervacija?

Kako iskoristiti mogućnosti Facebook stranice za povećanje broja rezervacija smještaja? Može li Facebook stranica biti sjajan temelj za izgradnju uspješnih turističkih rezultata? Koje pogodnosti Facebook stranice trebate iskoristiti?

19.03.2018 3.356

Oglašavanje na društvenim mrežama za iznajmljivače apartmana

Facebook ima čak 1.18 milijardi aktivnih korisnika dnevno, a za osnovno održavanje stranice je potrebno odvojiti tek nekoliko minuta dnevno. Zašto ne?

24.11.2016 98 24.104 1

5 razloga zašto je Facebook bolji od Google AdWordsa za oglašavanje smještaja

Facebook ili Google AdWords? Gdje uložiti svoj novac i kako možemo uloženo vratiti kroz oglašavanje i komuniciranje s potencijalnim gostima?

06.09.2015 3.901