First minute

Slično kao last minute, first minute nudi povoljnije cijene smještaja za rezervacije potvrđene puno ranije od termina noćenja. First minute ponude koristimo kada želimo mirni dočekati sezonu i lakše optimizirati popunjenost naših kapaciteta.

Cjenovne strategije koje privlače rezervacije

U određivanju cijene smještaja koristimo različite modele i strategije kako bismo zaintrigirali potencijalnog gosta. Koje su najčešće cjenovne strategije i kakva je njihova primjena?

14.03.2024 5.917

Koliko je popularan first minute za 2023. u svijetu u kojem "samo mijena stalna jest"

Jedrenja s popustom od 20% i više, smještaj na minus 15% i više - aktualne su first minut ponude za ljeto 2023. godine. Zvuči povoljno, ali jesu li turisti spremni rezervirati toliko unaprijed u ovim globalno neizvjesnim vremenima?

21.10.2022 219 6.841

Kako odrediti optimalnu cijenu smještaja za veću popunjenost i bolju zaradu od turizma?

Cijena smještaja utječe na popunjenost kapaciteta i zato su nedoumice oko određivanja optimalne cijene razumljive. Određivanje cijene noćenja uključuje promjenjive parametre, a dinamične cijene smještaja jamče veću zaradu od turizma

02.08.2018 3 27.761 4
Aktualno:

Što je first minute ponuda smještaja i koja je razlika u odnosu na last minute aranžman?

Često brkamo pojmove first i last minute. Iako i jedna i druga ponuda označava popust na cijenu smještaja, postoje određene razlike - last minute ponuda nam pomaže popuniti rupe u kalendaru zauzetosti, a first minute nam može osigurati prihode i izvan sezone. Kako?

12.09.2017 38 34.833

7 koraka do bolje sezone koji ne uključuju sjedenje s natpisom uz cestu

Kako povećati popunjenost naših smještajnih kapaciteta u ovoj godini? Najjednostavniji način je postavljanje nekoliko manjih ciljeva koji će nas zajedno dovesti do većeg broja gostiju i bolje zarade od turizma

10.01.2017 99 37.126 1

Kako privući goste izvan sezone?

Snizili ste cijene, manje su gužve i veći je mir, ali vaši apartmani i dalje zijevaju prazni. Ulaganje u smještajne objekte koji većinu godine ostaju nepopunjeni, bacanje je novca u vjetar, i vi to vrlo dobro znate. Što još možemo učiniti kao bismo privukli goste i izvan sezone?

21.09.2015 250 49.120 9