`Svakog gosta tri dana dosta´ ne vrijedi u turizmu gdje su najdraži gosti oni koji ostaju što dulje. Zato brinemo o svakom pojedinom gostu uz kvalitetu usluge i profesionalnost koji odgovaraju njihovim očekivanjima i utječu na njihove emocije.
Što ćemo bez Nijemaca?
20.03.2025 2.514Gost je uvijek u pravu? Ili nije? Što ne volimo kod gostiju i mogu li se izbjeći neugodne situacije koje su najčešće rezultat nepoštivanja kućnog reda i nepisanih pravila dobrog ponašanja?
05.06.2024 40 3.572 2Ponekad već na prvu, kroz upit turista, možemo procijeniti kako će se daljnja komunikacija razvijati i hoće li gost na kraju rezervirati. Psihologija nas uči da je to zato što postoji nekoliko osnovnih tipova turista po potrošačkim navikama...
13.03.2023 4.104Podići cijenu nije problem, ali obavijestiti svoje stare goste o poskupljenju može biti. Lojalnost gosta je važan poticaj uspjehu našeg poslovanja, kako je sačuvati prilikom podizanja cijena usluga
11.01.2023 15 9.638Putne torbe i koferi turista kao da su natrpani kamenjem, posvjedočit će svatko tko barem ponekad pomogne gostima da prenesu stvari do vrata smještaja. Zašto je to tako teško i što to turisti nose sa sobom, preko sedam dolina i sedam planina, na odmor?
11.07.2022 18 5.918Talijani, Nijemci, Česi ili Poljaci? Britanci, Francuzi ili Slovaci? Koji gosti su najgori gosti?
25.05.2022 73 9.525Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?
08.02.2021 12 17.364Da, nažalost, i to se događa. Događa se da gost prijeti i ucjenjuje ne bi li dobio popust na cijenu smještaja. Kako i čime se obraniti u takvim slučajevima?
03.02.2021 17 9.947Lijepih priča nikad dosta, ova je posebna i zato što glavni junaci priče imaju 23 i 81 godinu. Posebna je i zato što život leti, prhne, nestane za čas, a ostaju priče u kojima su živi i oni kojih više nema, sve dok se sjećamo i pričamo njihove priče
01.07.2019 534 14.213Koliko nam ankete gostiju može pomoći u radu na kvaliteti svoje smještajne usluge? Kako bi anketni upitnik za gosta trebao izgledati i kako "nagovoriti" gosta da ga ispuni?
02.04.2019 93 22.580 1Rezultati istraživanja TOMAS ljeto 2017. pokazuju da nam stižu imućniji turisti, spremni potrošiti više, ali ponuda destinacije još uvijek zaostaje za potražnjom. Ljubaznost u smještajnom objektu ocijenjena izvrsnom
06.02.2018 15 11.227 1Brzi odgovor na upit za smještaj je nužan kako bismo interes gosta pretvorili u rezervaciju. U trenucima kada ne možemo provjeravati elektronsku poštu često i kada ne stižemo brzo odgovarati na upite, iskoristimo mogućnost automatskog odgovora na pristiglu poštu
27.09.2017 4 20.964 3Neugodna iskustva s gostima se događaju svima, a dijeljenje takvih iskustava nam pomaže da odaberemo pravu reakciju. Tu su i šaljive situacije koje nam pomažu da zadržimo osmijeh na licu, osmijeh koji je odlika svakog dobrog domaćina
25.07.2017 47 23.100 1Kako postupiti u slučaju otkazivanja rezrevacije od strane gosta? Kako gostu (ljubazno) otkazati rezervaciju?
13.07.2017 11.822Besplatna Wi-Fi veza za goste je postala jedan od najvažnijih dodataka ponudi. Zapravo, to više nije dodatak niti luksuz, već standard, nešto poput vode ili struje bez čega iznajmljivanje turističkog smještaja postaje nezamislivo
22.05.2017 44 42.278 1Eleanor Roosevelt je svojedobno izjavila kako upravo o domaćinu ovisi hoće li gost biti dobar ili loš, a većina turista će se složiti da kod domaćina najviše cijene iskrenu ljubaznost. Različiti su načini kako tu ljubaznost pokazati
20.01.2017 55 35.946Austrijanci najčešće putuju u ljetnim mjesecima, stoga ne čudi da im je glavni razlog putovanja more i sunce. Unatoč tome, spremni su dosta potrošiti, a Hrvatska im je omiljena destinacija poslije Italije
18.10.2016 73 20.786Prema podacima Eurostat-a, turisti u dobi iznad 65+ imaju najveći udio u putovanjima izvan glavne sezone, i to čak 40 %. Isti podaci potvrđuju da stariji gosti manje troše od gostiju ostalih dobnih skupina
28.09.2016 16 13.062Feedback gostiju ili povratna informacija o zadovoljstvu uslugom smještaja važan je alat u radu na kvaliteti smještajne ponude
15.09.2016 7.145Nijemci čine više od petine turističkih noćenja u Hrvatskoj, a u prosjeku ostaju dulje od tjedan dana. Blizu smo pa većina Nijemaca na odmor kod nas dolazi osobnim vozilom, a ono što ih najviše privlači u Hrvatskoj je - hedonizam!
13.09.2016 89 27.767 3Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?
01.07.2016 17 15.866Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom
30.11.2015 22 19.396 4Statistike koje pažljivo analiziraju trendove u turizmu posebno naglašavaju važnost recenzije, ocjene ili komentara gosta na smještaj. I recenzija gosta i vaš odgovor na nju dio su promocije vašeg smještaja i zato bi svaki iznajmljivač trebao zamoliti svoga gosta: `Ocjeni me!´
24.11.2015 102 14.968