Overbooking

Overbooking nazivamo još i dvostrukom rezervacijom. To slučaj booking-a datuma u smještajnoj jedinici koji je već rezervirana. Najčešće se događa uslijed nepažnje ili nesporazuma, i noćna je mora svakog domaćina i gosta.

Dupla rezervacija (overbooking) i što učiniti kada se ona dogodi

Kako se može spriječiti, a kako "liječiti" overbooking? Događa se češće, nego što to priznajemo, ali postoje načini da neugodnu situaciju riješimo nabolje što možemo

05.05.2021 7.137

Domaća ćakula: Od dvostruke rezervacije do stostrukih muka ježevih

Zašto se kaže "laže k`o pas" ili "muke ježeve", ne znam. Ali znam da je u ovoj priči bilo i laži i muka, a sve zbog jednog overbookinga. Događa li se dvostruka rezervacija samo početnicima ili pogađa i iskusne domaćine?

29.05.2019 170 11.587

Channel manager Hrvatska: Što nudi domaće tržište softvera?

Veliki je broj stranih channel managera, ali i domaće tržište nudi kvalitetne softvere za upravljanje kalendarima rezervacija s učinkovitom korisničkom podrškom i sučeljem na hrvatskom jeziku. Koje su to tvrtke?

11.04.2019 129 27.875 5
Aktualno:

iCal - kako ga koristiti za sinkronizaciju kalendara na različitim platformama za rezerviranje smještaja

iCalendar je rasprostranjeni format kojeg lako možemo ugraditi u svoje račune na digitalnim platformama za oglašavanje smještaja i aplikacije kalendara na pametnim uređajima. Sinkronizacija kalendara je odavno prerasla Excel tablice i ručno vođenje kalendara rezervacija

18.03.2019 105 38.269 4

Mali turistički rječnik za iznajmljivače privatnog smještaja

U svijetu brze komunikacije, kratice preuzimaju svakodnevni govor, a mnoge susrećemo i u poslovanju prilikom iznajmljivanja turističkog smještaja. Uz brojne izraze iz engleskog jezika, postoji niz pojmova čije razumijevanje nam je potrebno za efikasno oglašavanje smještaja i usvajanje novih ideja

29.06.2018 56 48.045

Dvostruka rezervacija – što sad?

Onog trenutka kad preuzmemo rezervaciju gosta, on postaje naša odgovornost, a dvostruka rezervacija naš problem, bez obzira na to tko je kriv za pogrešku. Kako izbjeći overbooking i što učiniti ako se ipak dogodi?

18.02.2016 86 17.834 4