U potrazi za izgubljenim vremenom? Ne, u potrazi smo za novim identitetom, odnosno, sloganom i vizualom, odnosno,
komunikacijskim konceptom i vizualnim identitetom Hrvatske kao turističke destinacije.
Hrvatskoj
Full of Life je, izgleda, istekao životni vijek, traži se
Big Idea. Tako su, naime, organizatori Natječaja, krovna hrvatska turistička organizacija, nazvali
"krovni komunikacijski koncept".
"Riječ je o natječaju koji će definirati ključne promotivne i komunikacijske odrednice hrvatskog turizma, odnosno koji će biti nositelj realizacije nove vizije Hrvatske kao turističke destinacije definirane novim Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma", izjavio je ovom prilikom
Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Stimulacija uma
"Putem ovog natječaja želimo novi, svježi i kreativan pristup koji će zadržati pozornost, zaintrigirati, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike. Krovni komunikacijski koncept mora biti jedinstven, ali jednostavan i lako razumljiv, a u njegovu središtu treba biti koncept ljepote obzirom na to da provedena istraživanja potvrđuju kako je to jedna od ključnih prednosti naše zemlje te jedan od najvažnijih motiva turističkih putovanja u Hrvatsku“, naglasio je još
Staničić.
Prijaviti se ne može svatko. HTZ, citiramo Staničića,
"kroz natječaj želi prikupiti prijedloge kreativnih rješenja visokospecijaliziranih ponuditelja s dugogodišnjim i relevantnim iskustvom".
Za sposobne ponuditelje
Pa će se u prvom krugu Natječaja
"ocjenjivati sposobnost potencijalnih ponuditelja". S obzirom na to da su dva projektna zadatka, ponuditelji imaju mogućnost prijave samo na jedan ili se mogu okušati u izradi i vizuala i slogana hrvatskog turizma budućnosti.
Croatia Full of Life je slogan iz 2015. godine, čije autorstvo potpisuje konzorcij agencija BBDO iz Hrvatske, Španjolske i Velike Britanije
Rok za prijavu i predaju dokumentacije je
do 12:00 sati 13. ožujka 2023. elektroničkom poštom, a više detalja i uvjete Natječaja možete pronaći na:
HTZ - Natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije.