Zašto koristiti e-mail potpis? Zato jer je to brz i jednostavan način za pružanje vrijednih informacija gostima poput GPS koordinata, adrese, naziva objekta i slično. Kako napraviti potpis u Gmailu? Lako...
Najbrže i najučinkovitije odgovaranje na upit gosta je ponuditi odgovor na njegovo pitanje prije nego što ga gost uopće i postavi. To se može učiniti na nekoliko načina, a danas ćemo pokazati jedan od njih na jednom konkretnom pitanju.
Pitanje glasi: Najbrži put do apartmana je?
To je pitanje koje novi gosti često postavljaju - kako najbrže doći do mjesta gdje se smještaj nalazi i kako, jednom kada dođu u to mjesto, najbrže pronaći smještaj kojeg su iznajmili.
Povezivanjem GPS koordinata s Google kartom i umetanjem tih informacija u e-mail potpis odgovorit ćete na većinu važnih pitanja unaprijed, bez potrebe da vas gost išta pita
Gosti ovu informaciju mogu iskoristiti na više načina i prilagoditi je svojim potrebama. Mogu prepisati koordinate u GPS uređaj, putem koristiti laptop ili smartphone uređaje da ih dovedu do vas ili virtualno proći cijeli put iz udobnosti vlastitog doma i isprintati karte za pomoć prije dolaska.
Kako postoje mjesta koja nemaju nazive ulica i nisu jednostavna za navigaciju, gostima će ovo rješenje biti bolje, nego da im ponudite običnu kućnu adresu koju samo poštar može pronaći (premda i samu adresu možete povezati s Google kartama ako želite).
Za dobivanje GPS koordinata objekta i njihovo povezivanja na Google karte potrebno je:
Sastavljanjem ovakvog e-mail potpisa, ne samo da ćete odgovoriti gostu na pitanje koje još nije ni postavio, i koje sada više i ne mora postaviti, već ste mu dali kvalitetniju informaciju o načinu na koji može doći do vas pa uštedjeli sebi i njemu vrijeme oko traženja te informacije.
E-mail potpis sugerira profesionalan pristup poslu i komunikaciji koja je ključna za poslovanje u turizmu
Postavka koju tažimo se nalazi gotovo na dnu izbornika, odmah iznad automatskog odgovora na upite o čijem postavljanju smo već pisali, pod nazivom Potpis / Signature, a sadrži i veliki dijaloški okvir u kojeg upisujemo sadržaj svog potpisa.U općim postavkama računa možete promijeniti jezik na kojem se vaš Inbox prikazuje, ali i druge vrijedne značajke kojima ćete svoj e-mail račun prilagoditi svojim potrebama
Zadani potpisi / Signature defaults nam služe da našoj e-mail adresi dodijelimo kreirani potpis, a ovdje možemo odlučiti i hoće li potpis biti na svakoj odlaznoj poruci ili ćemo ga isključiti s poruka koje prosljeđujemo i na koje odgovaramo.U e-mail potpis se može dodati i slika (npr. logotip) koju ubacujemo u potpis jednako onako kako ubacujemo fotografije u tekst neke poruke
Dupla rezervacija (overbooking) i što učiniti kada se ona dogodi