Jesmo li spremni za digitalizaciju poslovanja? Znamo li koje prednosti donosi korištenje Channel Managera i PMS-a? Koliko naše poslovanje može biti učinkovitije uz softverske sustave koji su nam nadohvat ruke?
Property Management System (PMS) i Channel Manager (CM) su dva različita softverska alata koja se koriste u sektoru iznajmljivanja turističkog smještaja. Često nailazimo na te pojmove jer iznajmljivanje hotelskih kapaciteta je, bez njih, u današnje vrijeme nemoguće.
No, sve češće se i privatni iznajmljivači služe ovim alatima jer značajno olakšavaju poslovanje, posebno nama koji upravljamo s više smještajnih jedinica.
Property Management System (PMS) je softverski sustav koji se koristi za za upravljanje operativnim aspektima smještajnih objekata.
To je nešto poput Ministarstva unutarnjih poslova našeg iznajmljivačkog sustava. PMS upravlja rezervacijama, prijavama i odjavama gostiju, cijenama i raspoloživošću, prati uplate, generira izvještaje, vodi našu administraciju i statistike uspješnosti poslovanja.
Chanel Manager (CM), s druge strane, je više kao Ministarstvo vanjskih poslova - softverski alat kojeg koristimo za upravljanje komunikacijom i promocijom smještajnih objekata na različitim online prodajnim kanalima (npr. Booking.com, Airbnb, Expedia, itd.).
CM omogućuje sinkronizaciju raspoloživosti i cijena na različitim online platformama. Nije cilj samo izbjegavanje overbookinga, već i bolja popunjenost uz dinamičke cijene, recimo, upravljanje kalendarima i cijenama s jednog centralnog mjesta, što je mnogima vrlo važno jer otključava slobodno vrijeme i povećava šanse za uspješnije poslovanje i bolje prihode od turizma
Integracija PMS-a i CM-a je tek rapsodija koja omogućuje glatko vođenje operacija i promociju smještajnih kapaciteta na više online platformi. Do tolikog broja kanala za oglašavanje teško bismo ikada došli sami - CM nas u pravilu poveže s 15+ kanala, među kojima su uvijek i oni najznačajniji poput Booking.com i Airbnbja.
Objekti plasirani na stranice oglašivača smještaja putem CM alata, u pravilu se više rangiraju na tražilicama smještaja jer korištenje softvera dodaje vjerodostojnosti ponude i sigurnosti realizaciji rezervacija
Booking.com, Airbnb, VRBO, Expedia, RevNGo, Kroati.de, Agoda, Atraveo, e-domizil, TUI Villas, HotelBeds, HRS, HyperGuest, Despegar, Trip.com, Hotels.com, HomeToGo i FeWo-direkt kanali su s kojima će nas povezati Nokumo - domaća tvrtka, čija su sofverska rješenja rezultat istraživanja zadovoljstva korisnika i iskustva na području pružanja usluge smještaja u kompleksnim sustavima.
Iako su relativno novi na tržištu, već sada se s više od 5 tisuća smještajnih jedinica upravlja uz Nokumo. Nokumo je kompletan alat i ima sve što domaćinu ili hotel menadžeru treba.Želimo li biti vidljiviji, recimo, na njemačkom tržištu, a da pritom ne moramo sami pronalaziti kanale oglašavanja i paziti na usklađivanje cijena, restrikcija i raspoloživosti na svakom pojedinom kanalu - Nokumo je pravi alat za nas
na dva paketa odabranih usluga.
Uvjeti i cijene na: https://nokumo.net/posebna-ponuda.
Dostupan je i besplatan demo na korištenje od 30 dana kako bismo se uvjerili što Nokumo nudi svojim korisnicima.