Pojmom upit za smještaj označavamo inicijativu turista u svrhu dobivanja informacija o raspoloživosti smještaja i detaljnijih informacija o objektu i destinaciji u kojoj se nalazi.
Zašto se ne javlja? Što se događa? Pitanja su to koja se često postavljaju nakon slanja e-poruke bez odgovora. Rijetko tko pomisli da je poruka završila u spam mapi ili provjerava istu. No, to se događa kod oko 45% globalno poslanih e-poruka...
23.11.2023 4.638Ponekad već na prvu, kroz upit turista, možemo procijeniti kako će se daljnja komunikacija razvijati i hoće li gost na kraju rezervirati. Psihologija nas uči da je to zato što postoji nekoliko osnovnih tipova turista po potrošačkim navikama...
13.03.2023 3.692Kako komunicirati s potencijalnim gostima prilikom njihove rezervacije smještaja? Koje su važne tehnike koje možete iskoristiti za veću popunjenost smještaja? Zašto je kvalitetna komunikacija u turizmu jedan od glavnih generatora većeg broja gostiju i noćenja?
18.09.2021 8.558Zašto koristiti e-mail potpis? Zato jer je to brz i jednostavan način za pružanje vrijednih informacija gostima poput GPS koordinata, adrese, naziva objekta i slično. Kako napraviti potpis u Gmailu? Lako...
05.05.2021 59 11.316Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?
08.02.2021 12 15.140Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja
26.06.2019 78 13.380 1Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?
11.04.2018 73 37.974 9Phishing je vrsta internetske prijevare - phishing email i phishing web-stranice služe kao mamci za krađu osobnih podataka i identiteta koju najčešće slijedi pražnjenje bankovnih računa ili šteta u poslovanju
05.04.2018 47 35.039Brzi odgovor na upit za smještaj je nužan kako bismo interes gosta pretvorili u rezervaciju. U trenucima kada ne možemo provjeravati elektronsku poštu često i kada ne stižemo brzo odgovarati na upite, iskoristimo mogućnost automatskog odgovora na pristiglu poštu
27.09.2017 4 20.253 3Kako postupiti u slučaju otkazivanja rezrevacije od strane gosta? Kako gostu (ljubazno) otkazati rezervaciju?
13.07.2017 10.990Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?
01.07.2016 17 15.472Ovo je vrijeme kada nam većini pomalo počinju stizati prvi upiti gostiju, bilo da se radi o rezervaciji za predstojeće blagdane, ili o upitima za iduću turističku sezonu. Odgovaranje na svaki upit, ključ je uspostavljanja kvalitetne i pozitivne komunikacije između iznajmljivača i turista kako bismo ostvarili što veću popunjenost u idućoj godini
15.12.2015 149 62.280Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom
30.11.2015 22 18.757 4