U sklopu projekta Dalmatia Storytelling Destination, YouTube promocija u svrhu pričanja zanimljivih priča, koje bi mogle biti motiv za 365 dana turističkih dolazaka u Splitsko-dalmatinsku županiju. I vi možete poslati svoju priču...
U svijetu digitalnog marketinga, YouTube (YT) je jedan od najisplativijih kanala. U sijedu 29. ožujka, upravo na YouTubeu je krenula promocija Splitsko-dalmatinske županije kao destinacije autentičnih priča. Promocija je dio online kampanje projekta Dalmatia Storytelling Destination / Dalmacija storytelling destinacija.
Na YT kanalu Dalmatia Storytelling Destination bit će dostupno 22 videa u dva serijala. Koncept Storytelling u muzejima obuhvaća kratkih 14 videa koji mikro-destinaciju predstavljaju kroz povijesnu osobu u muzejima i na važnim lokalitetima.
Story hunter će imati 8 videa, u trajanju između 6 i 9 minuta koji će nas odvesti na putovanja Županijom Splitsko-dalmatinskom pri čemu ćemo istraživati autentične priče. Te priče su dostupne i na interpretacijskim turama koje vode kustosi i licencirani turistički vodiči, prethodno osposobljeni i certificirani unutar Dalmacija Storytelling Destinacija programa.
Stipe Čogelja i 40 interpretatora
U veljači ove godine je nagrađeno 40 interpretatora baštine u sklopu navedenog projekta, a nagrade im je uručio zamjenik župana Stipe Čogelja.
"Kada smo pripremali ovu priču o storytellingu, razmišljali smo o emociji koju možemo vratiti ili stvoriti kod naših stanovnika. Cilj nam je imati turizam koji prvenstveno vole naši ljudi, a onda će se to svidjeti i posjetiteljima. Naše bogatstvo ne leži samo u prirodnoj i kulturnoj baštini, ono je i u autentičnim pričama o našem kraju. S našim vodičima, muzejima i turističkim zajednicama smo uspjeli te priče oživjeti, a tako prostori posjetiteljima postaju atraktivniji. Cilj je turizam za sve, on je i za našeg čovjeka, a ne samo za one koji dolaze preko granice. Nagrađeni ljudi su turističke zvijezde koji će svoju turističku i autentičnu priču nekome ispričati", naglasio je tom prilikom Čogelja.
Autorica i voditeljica projekta je Renata Tešija koja ga provodi ispred Upravnog odbora za turizam i pomorstvo Splitsko-dalmatinske županije (SDŽ) od studenog 2020. godine. Dalmacija storytelling destinacija okupljaŽupaniju, područne muzeje, vodiče i edukatore u naporima kreiranja drugačije turističke ponude koja će biti motiv za cjelogodišnje posjete. Oživljavanje baštinskih likova je temelj zanimljivih turističkih proizvoda Dalmacija Storytelling Destinacije, a najnovija video produkcija će biti predstavljena i na CIFFT Circuit 2023, globalnom natjecanju za titulu najboljeg svjetskog turističkog filma. Sudjelovanje jača vidljivost destinacije i demonstrira izvrsnost i inovacije turističke komunikacije.
"Putuješ Dalmacijom i poznaješ njezine skrivene i zanimljive kutke, neke priče koje ne možemo pronaći na turističkim stranicama? Budi naš lokalac, priča znalac - budi naš Lovac na priče. Objavi svoju zanimljivost na društvenim mrežama i označi nas - veselimo se podijeliti ono što našu Dalmaciju čini posebnom i neodoljivom!", piše na FB stranici Dalmacija storytelling destinacija.
Uključimo se, nema bolje promocije od one zajedničke, priča iz usta lokalaca koji poznaju svoje mikro destinacije. Local experience.