Uspješna promotivna ponuda smještaja mora biti jasno komunicirana s gostima na više kanala kako bismo promociju isplatili kroz ostvarene rezervacije
Posebne promotivne ponude važne su u poslovanju iznajmljivača jer pomažu gostu kod donošenja odluke o mjestu gdje će provesti svoj odmor. Posebne pogodnosti mogu se slati putem brošura (newsletter), promovirati putem web stranica (landing stranica) ili kroz promociju na društvenim mrežama.
Dobro je držati se određenih pravila kako bi izvukli maksimum iz svake pripremljene ponude, neovisno o mediju, načinu njihova širenja i cilju koji se želi postići.
Svaka promotivna ponuda bi morala zadovoljiti sljedeće uvjete kako bi povećala broj rezervacija.
Neke ponude će privući više gostiju od drugih. Uz to ponuda prezentirana kroz jedan medij, ne mora biti jednako uspješna ako se kopira i krene promovirati kroz neki drugi medij.
Važno je znati koje ponude i gdje ostvaruju najbolje rezultate za vaš smještaj kako bi se njima posvetilo više vremena i financijskih sredstava
Pratiti uspješnost i popularnost određenih ponuda možete putem jedinstvenih promotivnih kodova za svaku ponudu, a s kojima gosti preuzimaju željene pogodnosti.
Ako za iskorištavanje ponude gost mora zadovoljiti neke uvjete, poput minimalnog broja noćenja, određenog broja ljudi, ili ona vrijedi samo za određene datume, onda to jasno naglasite.
Nemojte čekati da vam se gost javi pa da ga prilikom procesa rezerviranja obavijestite o limitacijama promotivne ponude ili da na nju nema pravo.
Tako ćete dobiti frustriranog gosta, a i sami ćete sebi zadati više posla s upitima koji su u startu bili predodređeni da se neće pretvoriti u potvrđene rezervacije.
Prije nego objavite i pošaljete promotivnu ponudu, zamolite nekoga tko nije na njoj radio da je pročita. Neka ta osoba provjeri ima li gramatičkih i pravopisnih grešaka. Provjerite i je li toj osobi sve jasno i koja eventualno dodatna pitanja ima i možete li prepraviti tekst da se to i gosti ne zapitaju.
Ne želite da vam se dogodi propust kao što se je dogodio nama. Poslali smo promotivnu ponudu za “ljubitelje hrvatskih rođaka” umjesto “ljubitelje hrvatske hrane” (eng. cousin /= cuisine).
Jasno naglasite u samoj ponudi koliko je koraka ili vremena potrebno da gost zatraži i preuzme prezentiranu pogodnost. Koliko mu treba od ovog trenutka do potvrđene rezervacije!?
Iz same ponude on ne može znati da klikom na link ima npr. jedno polje za popuniti koje će mu oduzeti samo 3 sekunde vremena. Zato mu tu informaciju dajte odmah na znanje prije nego odustane poslati upit zbog lijenosti ispunjavanja dužih formulara.
Ne dozvolite si da se gost javi i želi iskoristiti vašu ponudu, a vaši kolege suradnici o njoj ništa ne znaju. Ako gost mora čekati provjeru je li neka ponuda stvarno aktivna, najčešće će odmah u tom trenutku i odustati od rezervacije.
Pobrinite se da svi koji imaju bilo kakav kontakt i komunikaciju s gostima budu upoznati sa svim pogodnostima koje nudite kako bi se izbjegla čekanja, a i kako bi se gostu mogla ponuditi pravovremena tražena informacija.
Na kraju, ali ne i najmanje bitno, je to da svaku ponudu podijelite na što više mjesta.
Idealno bi bilo kada bi ona postala viralna i da gosti to rade za vas, ali to je skoro nemoguće u našem slučaju.
Zato iznajmljivač osobno mora odraditi taj fizički dio i na što više lokacija ostaviti obavijest i sadržaj te ponude kako bi osigurao što veću vidljivost i tako povećao broj pregledavanja i angažiranje gostiju oko nje.