Aktualno
8.7K

Idemo na selo: 37 edukacija za vlasnike OPG-ova koji pružaju ugostiteljske i turističke usluge

Udruga ruralnog turizma Hrvatske će održati prvu od 37 terenskih edukacija o važnosti i promociji seoskog turizma u srijedu 15. rujna na imanju Moslavačka priča u Maloj Ludini

“Nakon uspješno održanih online radionica za predstavnike turističkih zajednica, krećemo u drugu fazu projekta Stručno osposobljavanje za digitalnu promociju seoskog turizma Republike Hrvatske na domaćem i inozemnim tržištima koji se provodi uz sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta. U suradnji s turističkim zajednicama i lokalnim akcijskim grupama, do kraja godine održat ćemo 37 terenskih radionica kako bismo pružateljima usluga omogućili što lakši upis u aplikaciju moj-seoski.hr, a samim time i promociju putem Digitalnog kataloga seoskog turizma RH, najavila je edukacije Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge ruralnog turizma Hrvatske (URTH).


Više od tisuću objekata seoskog turizma u RH

 

Radi se o edukativnim radionicama namijenjenima svim zainteresiranim vlasnicima poljoprivrednih gospodarstava koji pružaju turističke usluge. Prema procjenama Udruge, trenutno u Hrvatskoj djeluje više od tisuću objekata seoskog turizma, a taj broj samo raste. Mnoga poljoprivredna gospodarstva se odlučuju na širenje svojih djelatnosti kroz pružanje ugostiteljskih i turističkih usluga kako bi povećali svoje prihode i olakšali plasman svojih proizvoda na tržištu. 
 

Vinarije, kušaonice, izletišta, etno sela, farme i slična ponuda seoskog turizma bilježi poseban interes u vrijeme pandemije, a to nije samo trend, već i odraz potrebe za održivim razvojem ruralnih sredina i turizma na ruralnim prostorima. Suvremeni turisti sve više traže lokalno uzgojenu hranu i proizvode te sigurnost na svojim putovanjima u održivim destinacijama

URTH smatra da su nepovoljni zakonodavni okvir i nedostatak središnje evidencije o pružateljima usluga seoskog turizma glavne zapreke za daljnji razvoj. Otud suradnja s Ministarstvom turizma i sporta na razvoju aplikacije moj-seoski.hr koja bi poslužila kao platforma za razvoj novog modela seoskog turizma u Hrvatskoj.


Idemo na selo

"Upisom podataka u aplikaciju moj-seoski.hr pružatelji usluga stječu pravo promocije na web portalu Croatia.hr i drugim promotivnim aktivnostima Hrvatske turističke zajednice. Koristim ovu priliku pozvati ih da se upišu u što većem broju što mogu učiniti već sada, a mi ćemo im putem terenskih radionica i podrške pružati potrebnu pomoć oko upisa”, ističe Kuratko Pani.

Priliku za informiranje o promociji putem Digitalnog kataloga seoskog turizma RH prvi će dobiti poduzetnici Središnje Hrvatske, a prva radionica će se održati na seoskom imanju Moslavačka priča u Maloj Ludini u suradnji s Turističkom zajednicom Sisačko-moslavačke županije i LAG-om Moslavina.

Slijede radionice u Koprivnici, Zelini, Samoboru, a čitav raspored radionica u Središnjoj Hrvatskoj se može pronaći na stranicama Udruge idemonaselo.hr.

Spremi

Kako maksimalno iskoristiti sve prednosti kanala oglašavanja bez provizije?

Zimski turizam: Ima li Hrvatska potencijala za razvoj zimskog turizma?

​Električni kamin: Koje su prednosti, a koji nedostaci električnog kamina?

Kako pripremiti savršenu knjigu dobrodošlice za goste

Dupla rezervacija (overbooking) i što učiniti kada se ona dogodi

Medico Home madraci: Osiguraj gostima dobar san za pun apartman svaki dan

Best Stay 2023. u Zagreb dovodi turističke stručnjake iz 17 zemalja

Privatnost kao turistički proizvod i prilika za uzlet manje poznatih destinacija

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Ljeto bez kraja: U crvenom, ali bez sumnji u uspjeh posezone

Državljani trećih zemalja više ne moraju imati potvrdu o uplati, dovoljna je rezervacija smještaja

Popularno: