Više rezervacija = veća popunjenost smještaja i manje rupa u kalendaru rezervacija = više prihoda od iznajmljivanja smještaja. Mnogo je faktora koji utječu na povećanje rezervacija, a najvažniji su trud i briga domaćina.
Inspiracija, istraživanje, planiranje, rezervacija, sanjarenje, doživljaj, dijeljenje - prisutni smo gotovo u svakoj od sedam faza putovanja. Zato je njihovo razumijevanje važno za što bolje rezultate poslovanja
20.03.2024 2.777U 2020. i 2021. sezonalnost na razini EU je rasla, ali je ove godine zabilježen značajan rast broja rezervacija za rujan. Kako napuniti kapacitete u post sezoni?
08.05.2023 2 4.731Direktne rezervacije znače prihode bez plaćanja visokih provizija, najčešće stranim agencijama. Nisu besplatne, ali isplativost većeg broja izravnih rezervacija je neupitna. Kako do njih?
23.02.2023 6.927Rane rezervacije vole svi - i iznajmljivači i gosti. Kako spriječiti otkazivanje ranih rezervacija i zašto su drage našim gostima (osim eventualnih povoljnijih cijena)?
29.11.2022 4.146Hoće li turisti u 2022. godini uživati na snijegu na domaćim skijalištima? Pokazuju li vremenske prognoze mogućnost snijega u Hrvatskoj? Možemo li ostvariti dobru zimsku turističku sezonu?
18.12.2021 15.375Može li 2022. godina biti novi pokretač za europski i svjetski turizam? Koliki postotak Europljana je putovao prije epidemije i hoće li se stvari vratiti na staro ove godine? Kakve rezultate možemo očekivati u 2022. godini?
16.12.2021 4.962Trebate li vašim gostima ponuditi besplatne saonice tijekom zimskih dana? Zašto su plastične saonice povoljna investicija koja će vam osigurati veće zadovoljstvo gostiju? Koje saonice nabaviti za besplatnu posudbu gostima smještaja?
13.12.2021 30 5.905Razmišljate o kupnji saonica za vaš smještaj? Zanima vas koje su najbolje drvene saonice za kuću za odmor ili apartman? Koliko iznosi cijena kvalitetnih saonica i na što sve obratiti pažnju kod kupnje?
25.11.2021 5.743Koliko putovanja na godišnjoj razini planiraju ostvariti prosječni turisti? Zašto je veći broj putovanja izravna prilika za dodatnu zaradu svih uključenih u turistički sektor? Hoće li broj planiranih putovanja nakon epidemije rasti?
17.10.2021 3.174Kako komunicirati s potencijalnim gostima prilikom njihove rezervacije smještaja? Koje su važne tehnike koje možete iskoristiti za veću popunjenost smještaja? Zašto je kvalitetna komunikacija u turizmu jedan od glavnih generatora većeg broja gostiju i noćenja?
18.09.2021 8.540Može li TikTok biti kanal za povećanje broja rezervacija smještaja? Kako kroz TikTok promovirati smještaj i kojim se gostima obratiti putem ove društvene mreže? Koje taktike iskoristiti za bolji doseg na TikToku?
16.09.2021 9.259Koji su najpopularniji oblici rezervacije smještaja turista u Hrvatskoj? Zašto je pomno odabrana rezervacija smještaja važan čimbenik u privlačenju više gostiju? Koje su najpopularnije platforme za rezervaciju smještaja?
24.08.2021 1 9.905Polemike se vode oko politike otkazivanja - ostati pri svojim uobičajenim uvjetima ili malo popustiti gostima zbog neizvjesnih pandemijskih vremena?
02.06.2021 47 8.505 1U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo
01.03.2021 45 14.947Kad turisti započinju s rezervacijama smještaja za iduću ljetnu sezonu? Zašto je važno pripremiti se na vrijeme za nove rezervacije? Je li bolja rana ili kasnija rezervacija smještaja i kako će izgledati rezerviranje apartmana i kuća za odmor u 2022. godini?
10.01.2021 7.637Trebaju li saonice za djecu biti dio ponude apartmana i kuće za odmor u zimskim danima? Zašto je poželjno nabaviti saonice za goste? Koje sve pozitivne efekte mogu osigurati besplatne saonice za goste?
02.01.2021 4.726Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu
26.11.2020 25 12.899Što ponuditi gostima kako bi ispunili vrijeme u destinaciji u kojoj se, zbog krizne situacije, gotovo ništa ne događa? Koji dodaci ponudi smještaja mogu pomoći našim gostima da ne zapamte ljeto po dosadi i destinaciji u koju se neće vratiti jer se tu ništa ne događa?
21.07.2020 36 8.930Broj otkazanih rezervacija i uporedba s otkazivanjima u istom razdoblju lani najbolje opisuje trenutno stanje u turizmu. Proljeće bilježi 76 i više posto otkazivanja, ali je silazni trend uočljiv u srpnju i kolovozu...
10.06.2020 40 7.784Hajdemo pokušati pronaći način kako sačuvati rezervacije koje imamo, pa čak i upisati nove unatoč globalnoj prijetnji koja ugrožava turističku sezonu
10.03.2020 15 12.819Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja
26.06.2019 78 13.371 1Šteta koju uzrokuje spuštanje cijena smještaja se ne ograničava samo na vaš objekt nego malo po malo zahvaća vaš dio grada/mjesta, pa s vremenom, ako se trend nastavlja, i cijelu destinaciju. Poznati su primjeri gradova koji su jednom pali nisko i nikako se ne mogu oporaviti. Najlakše je spustiti cijenu smještaja, s ponudom se nešto teže pozabaviti...
10.05.2019 433 15.040Recenzije prodaju smještaj. One dobre, naravno. Čak i najboljima se desi poneka loša ocjena, ali ipak, zašto si ne bismo postavili izazov - izbjeći negativne ocjene gostiju. To ne bi trebalo biti tako teško...
29.04.2019 68 15.310Veliki je broj stranih channel managera, ali i domaće tržište nudi kvalitetne softvere za upravljanje kalendarima rezervacija s učinkovitom korisničkom podrškom i sučeljem na hrvatskom jeziku. Koje su to tvrtke?
11.04.2019 129 27.875 5Pet-friendly smještaj je sve popularniji, a kućne životinje sve češći gosti. Ako ste se odlučili dozvoliti boravak s ljubimcima, postavite jasna kućna pravila kako bi odmor pod vašim krovom, u društvu četveronožaca, svima bio što bezbrižniji
09.04.2019 53 27.234Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija
20.03.2019 124 31.656Mora li cjenik noćenja biti monotona tablica ispunjena brojkama ili se možemo poigrati pa kroz cjenik prezentirati sve dodatne pogodnosti koje utječu na konačnu cijenu smještaja?
26.02.2019 5.709Channel manager je softver koji nam može značajno olakšati poslovanje i priuštiti nam više slobodnog vremena. Kako channel manager štedi vrijeme i koje su prednosti korištenja ovog softverskog sustava u poslovanju?
30.01.2019 41 21.493Privatni smještaj je povoljniji i omogućava dulji boravak uz niže troškove - činjenica je to koja privlači određeni broj gostiju. Osim toga, noćenje kod domaćina nudi upoznavanje lokalne kulture i tradicije, ali i fleksibilnost koje nema u hotelskim sustavima i koja je važna za opušten odmor
19.06.2018 3 21.866 3Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?
11.04.2018 73 37.964 9Vjerujete da sve radite odlično, a ipak rezevacija nema? Bacite oko na ovih 10 savjeta pa provjerite možete li ipak nešto popraviti i tako povećati broj zadovoljnih gostiju i rezervacija vašeg smještaja
26.02.2018 6.561