Kako biti drugačiji da našu smještajnu ponudu primijete turisti kod pretraživanja mora oglasa koji izgledaju gotovo jednako? Snimanje dronom i vrhunska fotografija je šansa za privlačenje pažnje gostiju, više upita i rezervacija
Svaka nova sezona, novi je izazov za domaćine obiteljskog smještaja. Prema posljednjim statistikama, svoje objekte u Hrvatskoj iznajmljuje 101.413 iznajmljivača, 80-ak posto je kategorizirano s tri zvjezdice.
Iako unutar te tri zvjezdice postoji velika razlika u opremi, dizajnu i kvaliteti smještaja, bolja smještajna ponuda često teško pronalazi put do gostiju i više rezervacija. Zašto je to tako?
Najčešći krivac za mali broj upita i rezervacija su loše fotografije i prezentacija smještaja
U potrazi za smještajem svojih snova 60% turista se odlučuje na rezervaciju isključivo na osnovi fotografija na oglasima (Izvor: Hospitalitynet). Prema Trivago statistikama, 96% više otvaranja imaju oglasi s pažljivom odabranom i savršeno snimljenom glavnom fotografijom smještaja. Savršenim fotografijama povećavamo šanse za bolju popunjenost i više rezervacija.
Samo 15% vlasnika objekata za turistički najam unajmljuje profesionalne fotografe i snimatelje za izradu promotivnih materijala svoje smještajne ponude
Ako većina ne koristi usluge profesionalaca, zašto bismo to činili mi?!
Prvi i osnovni razlog je uvijek onaj novčani. Zašto bismo platili nekoga da napravi posao kojeg možemo napraviti sami? Međutim, statistike pokazuju da smještaj s kvalitetnim fotografijama ima 50% više šansi da se rezervira brže i ostvari veću popunjenost (Izvor: TruePlace). Štoviše, profesionalne fotografije, i to ako ih je više od 20, dobiju 83% više pažnje turista, a postižu i višu cijenu noćenja (Izvor: FlipKey).
Štedimo li zbilja ako snimanje odradimo sami?
Prema Airbnbju, oglasi s profesionalnim fotografijama ostvare do 40% više prihoda, 24% više rezervacija sa 16% višim cijenama noćenja
Da, ta fotografija izgleda izvrsno. Na mobitelu. Istina je da 90% turista traži smještaj online, više od polovice to čini na svojim pametnim telefonima, ali i dalje, jednom kad ih zagolicaju neke smještajne ponude, prelaze na svoja računala i realiziraju rezervaciju odabirom jedne od tih ponuda (Izvor: Stratosjet, 2022.).
Samo 23% rezervacija se ostvaruje na mobilnim uređajima
Fotografija snimljena mobitelom najčešće ne izgleda toliko dobro kad se pregledava na većem ekranu. Osim toga, profesionalna oprema ima bolje senzore, leće, a fotografije postižu veću dubinu i kontraste, nužne za vizualnu privlačnost. Većina profesionalaca snima materijale u tzv. raw formatima koji dopuštaju naknadnu profesionalnu obradu s ciljem postizanja što vjernije, a ujedno i atraktivnije, reprodukcije.
Pročitali smo neke savjete za ljepše fotografije, na Instagramu svi naši pratitelji lajkaju naše objave, rekli su nam da imamo oko. Sve to stoji, ali još uvijek nam nedostaje profesionalna edukacija i iskustvo koje profesionalac posjeduje, uz kvalitetnu opremu. Kako obuhvatiti što širi kut snimanja bez izobličenja slike? Što istaknuti u prostoru i kako postići tu dubinu? Kako namjestiti scenu da izazove osjećaj opuštenosti i povjerenja kod gosta koji pregledava fotografije?
Jer fotografija nije samo prikaz smještaja, ona je emocija - zidove i namještaj je fotkati lako, uhvatiti emociju već malo teže
“Samo da uhvatim malo vremena pa ću proučiti kako izraditi web za apartmane ili kuću za odmor, nije to neka nauka”, još jedan je od čestih izgovora za malo ambicioznije iznajmljivače. Lijepo je kada kroz čitav život nastojimo savladati nove vještine. Međutim, za prodaju turističkog smještaja nam treba kvalitetna i efikasna web stranica i dobar promo materijal, odmah i sada. Teško da ćemo uhvatiti toliko vremena da naš uradak bude savršen, onako kako to savršeno i u relativno kratkom roku mogu napraviti profesionalci. Usput od njih možemo nešto i naučiti…
Vraćamo se na pitanje s početka teksta. Ako većina ne koristi usluge profesionalaca, zašto bismo to činili mi? Možda zato što želimo biti drugačiji od 85% od 101.413 koji ne koriste usluge profesionalaca za snimanje fotografija i videa i za izradu web stranica smještaja. Zato što se želimo izdvojiti iz bezlične mase slično prezentiranih apartmana, soba i kuća za odmor, jer želimo biti prepoznatljivi i uočljivi.
Vjerujete li u izgovore kojima opravdavate loše fotografije smještaja na svojim web stranicama i oglasima, to što nemate video prezentaciju ili internetsku stranicu, ili imate spor, nerazumljiv i nezanimljiv web, nemojte angažirati profesionalca za izradu web stranica za apartmane i snimanje promotivnih fotografija i videa.
Ako ipak, uz sav uložen novac i trud u izgled i opremu svojih apartmana, soba ili kuća za odmor, u promociji želite koristiti dojmljive fotografije, razigrane kompozicije i pune svjetla, želite kvalitetnu stranicu koju turist lako može pronaći na webu ili video promociju, odaberite agenciju Reels.Malen je broj smještajnih objekata koji se promoviraju snimkama iz zraka i baš takve fotografije i videa privlače pažnju turista u potrazi za smještajem. Snimanje objekata s apartmanima, kuća za odmor i vila dronom nije više samo trend - polako postaje standard u oglašavanju nekretnina za kratkoročni najam
Za članove Cimerfraj.hr osiguran je
Više detalja o rasponu usluga možete saznati neobvezujućim upitom na
info.reelsagency@gmail.com,
091 344 6154
ili
Reels-Agency.com.
Akcija traje do pounjavanja kapaciteta.
Instagram.com/reelsagency365