Aktualno
27.1K

Pozivni centar HTZ-a kao korisnička podrška e-Visitora

Hrvatska turistička zajednica je osnovala pozivni centar za sve korisnike sustava e-Visitor čime će se iznajmljivačima osigurati efikasnija korisnička podrška i olakšati proces prilagodbe na novu obvezu načina prijave i odjave gostiju

Otkako je 1. siječnja ove godine, sustav e-Visitor uveden kao obveza prilikom prijave i odjave gostiju, ne prestaju pitanja i zabrinutost iznajmljivača privatnog smještaja.

Da li je e-Visitor obavezan? Tko preuzima, a tko izdaje pristupne podatke za sustav eVisitor? Je li potrebno slati podatke na MUP? Pitanja i nedoumice su brojne i razumljive prilikom pokretanja noviteta kao što je aplikacija e-Visitor.

Iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) podsjećaju kako je ovaj sustav uveden da bi se osigurao istovjetan postupak prijave i odjave turista te vođenje popisa gostiju za sve iznajmljivače u turizmu.

Kako bi olakšala proces usvajanja sustava e-Visitor u praksi, Hrvatska turistička zajednica je osnovala pozivni centar za sve korisnike e-Visitora. Na ovaj način je iznajmljivačima osigurana jača korisnička podrška i informativni sustav za lakšu prilagodbu novoj aplikaciji, pogotovo s obzirom na sve bližu sezonu kada će se sustav naći na svom prvom ozbiljnom testu.

Korisnička podrška pozivnog centra je dostupna svaki dan, uključujući i vikend, od 8 do 24 sata
 

Korisnici mogu slati upite elektronskom poštom na adresu eVisitor@htz.hr ili telefonom na broj 01 5494 477

Upiti, koji se ne budu odnosili na apliciranje sustava e-Visitor, bit će proslijeđeni nadležnim službama.

Veliki broj privatnih iznajmljivača u Hrvatskoj poznaje tek osnove korištenja računala, jasno je kako njima e-Visitor zadaje najviše glavobolje. No, dobra vijest za njih je da mogu opunomoćiti osobu ili agenciju koja će prijavu i odjavu gostiju raditi umjesto njih.

Područne turističke zajednice su obvezne osigurati računalo za one koji ga ne posjeduju – terminal za pristup aplikaciji e-Visitor u svom uredu te stručnu pomoć za unos podataka u korisničko sučelje.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić je naglasio i kako se sva pojašnjenja učestalih nedoumica iznajmljivača u vezi korištenja sustava e-Visitor nalaze na internetskim stranicama te da će se iste redovito ažurirati.

Često postavljana pitanja i odgovore na nedoumice oko korištenja aplikacije možete pročitati ovdje
Spremi

​Presvlake za stolice: Kako odabrati najbolje presvlake i koliko doprinose ugodnom dojmu?

Duljina boravka turista: Koliko dana u prosjeku turisti ostaju u Hrvatskoj na odmoru?

Otkazivanje rezervacija gostima: Je li neprofesionalonst pojedinaca iskorištena u novoj hajci na domaćine i kampanji inozemnih posrednika?

Iznajmljivači za Kiaru: Doniramo prihode adventskih noćenja za liječenje djevojčice sa zloćudnim tumorom

​Vrtne plastične stolice: Zašto (ni)su najbolje rješenje za terase apartmana?!

Dalmatinska janjetina dobila oznaku izvornosti, a ovčari moraju iseliti ovce koje smetaju turistima

Turizam u funkciji očuvanja prirodne i kulturne baštine

Ukrašavanje kamina za Božić: Kako dekorirati kamin za ljepši blagdanski ugođaj?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Kako do potpora turističkim projektima za privatne iznajmljivače

Kulturne konferencije – kulturne težnje hrvatskog turizma

Popularno: