Ideje i trendovi
4K

Travel influenceri - isplati li se njihov angažman u promociji privatnog smještaja

Teško je zanemariti rast utjecajnog marketinga od preko 30% na godišnjoj razini. Međutim, čak i ako smo u potrazi za novim modelima promocije, jesu li nam travel influenceri isplativi?

Tražite nove načine promocije svoje smještajne ponude i želite ići ukorak s trendovima iz svijeta marketinga? Takvo razmišljanje vas neminovno dovodi do travel infuencera.

S predviđenim rastom od 30,3% godišnje do 2028., industrija utjecajnog marketinga s udvostručila samo u zadnje tri godine. Influenceri su često čuđenje u svijetu, ali ta riječ opisuje osobe s utjecajem na društvenim mrežama koji zarađuju velike novce. Koliki je njihov utjecaj i jesu li vrijedni uloženog novca?

 

Manje od četvrtine naših gostiju primjećuje influencere

YouGov, britanska međunarodna agencija za istraživanje tržišta, je provela anketu na 18 svjetskih tržišta čiji rezultati su objavljeni 13. studenog. Brojke pokazuju da gotovo polovica ispitanika (46%) prati influencere na društvenim mrežama koji promoviraju i potiču kupnju određenih brendova odjeće.

Influenceri u domeni prehrane su vrlo blizu s 45%, kao i oni koji preporučuju zabavne sadržaje (44%). Turistički brendovi i influenceri koji ih prate dijele 4. i 5. mjesto s kategorijom zdravlja i dodataka prehrani s 41% ispitanih koji će bukirati/kupiti na temelju njihove preporuke.

Rezultate možemo interpretirati i drugačije. Više od polovice turista neće primijetiti preporuke influencera na društvenim mrežama. Navike gostiju se razlikuju od tržišta do tržišta - najviše su pod utjecajem Talijani s 42% onih koji prate influencere, najmanje Danci s 19%. Gosti s naših najznačajnijih tržišta ne obraćaju puno pozornost na preporuke instagramuša i instagramera; Poljaci 28%, Nijemci 25%, Britanci 22%).

 

Stalni gosti naši najisplativiji influenceri

Međutim, društvene mreže danas koristi skoro 69% svjetske populacije. 76% korisnika social kanala tvrdi da ako je sadržaj kojeg pregledavaju vezan uz putovanja, jača njihovu želju za putovanjima.

Stoga, utjecaj influencera na brendiranje i promociju destinacije nije zanemariv. Međutim, u promociji turističkog smještaja, posebno ako se ne radi o jakim hotelskim brendovima, vrijednost za novac je prilično upitna.
 

Iako smo stalno u potrazi za novim inovativnim modelima promocije, s obzirom na to da je na turističkom tržištu jedina stalna mijena, u promociji obiteljskog smještaja su najjači influenceri naši stalni gosti

Rast utjecajnog marketinga posljednjih godina je pozamašan, ali influenceri su postojali oduvijek. Nekada su to bile slavne osobe, najčešće glumci i pjevači, danas svjedočimo boomu slavnih upravo zbog snažnog utjecaja društvenih mreža.

No, posebnost turizma i turističke promocije je u autentičnom iskustvu kojim se prenose vrijednosti neke turističke i smještajne ponude. Stoga se nameće pitanje, koliko preporuka influencera može biti autentična, kada znamo da je riječ o plaćenom iskustvu?

Uložimo li u zadovoljstvo svakog našeg gosta, uložili smo u influencere jer se svaki naš gost pretvara u nesvjesnog influencera kad na društvenim mrežama objavi sadržaj u kojem hvali naš smještaj. Možda se taj doseg neće protegnuti na nekoliko desetaka tisuća i više, ali je dovoljan za naše kapacitete, a njegova vrijednost za novac neupitna. 

Spremi

Zašto ne bismo, umjesto povećanja poreza obiteljskom smještaju, snizili poreze ostalima poduzetnicima u turizmu i ugostiteljstvu?

II. Kongres obiteljskog smještaja: Kako brendirati destinaciju kroz obiteljski smještaj?

Konferencija 3T 2024. o ulozi tehnologije u razvoju otpornije i inovativne turističke ponude

Relax Adria - tri dana opremanja apartmana

Postavljanje tapeta: Kako se kvalitetno pripremiti za ljepljenje tapeta na zid?

​Ako iznajmljujemo postelje turistima ljeti, ne smijemo radnicima i studentima zimi

Rane rezervacije - zašto ih volimo?

Turistički srpanj: Prosječna duljina boravka je 7 dana uz veću potrošnju nego u 2019.

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Najčišća zemlja na svijetu je Švicarska, Hrvatska tek na 41. mjestu

Dolce far niente: Kada idem na odmor, samo želim jesti, piti i ležati (na suncu)

Popularno: