Aktualno
316

Prosvjed turističkih djelatnika u Grčkoj

Grčka se suočava s nižim rastom i nezedovoljstvom sve manjeg broja turističkih djelatnika

Grčki sindikati protestiraju uz tvrdnju da radnici u turizmu jedva preživljavaju s trenutnim plaćama. Zaposleni u grčkoj turističkoj industriji su dosegli granicu izdržljivosti, kažu, radeći duge sate za niske plaće, s premalo kolega koji bi im pomogli podijeliti radne zadatke. Planiraju daljnje prosvjede.

"Tražimo povećanje plaća od 12% u sljedeće dvije godine, odnosno 6% svake godine. Također zahtijevamo da se od 2024. godine i nama primijeni petodnevni radni tjedan s 40 sati rada", objašnjava Giorgos Hotzoglou, predsjednik grčkog saveza turističkih radnika.


Prosvjed turističkih djelatnika u gračkoj na aerodromima i u lukama

Ističe da radnici jedva preživljavaju s trenutnim primanjima jer plaće ne prate rast inflacije. Javne usluge poput opskrbe vodom i odvoza otpada također se bore s povećanim opterećenjem koje dolazi s velikim brojem turista.
 

Prosvjedi će se fokusirati na turiste koji dolaze u Grčku, pa će radnici na aerodromima, lukama i arheološkim lokalitetima dijeliti letke kako bi ih upoznali sa svojim problemima

 

Grčki turizam ne raste istim tempom kao u drugim mediteranskim zemljama

Prema nedavnom istraživanju PwC-a, turistički sektor Grčke ne raste jednako brzo kao u ostalim mediteranskim zemljama iako je ove godine rastao broj dolazaka turista.

"Mediteranske i balkanske zemlje u cjelini povećavaju svoj udio na međunarodnom turističkom tržištu, što pokazuje da turisti sve češće biraju ovu regiju za odmor. No, kada usporedimo Grčku s ostalim zemljama, iako naš udio raste, to se ne događa istim intenzitetom", pojašnjava Leonidas Papaioannou iz PwC Grčka.

Planinska područja kao nove turističke destinacije

Grčki turistički stručnjaci ističu da zemlja nudi mnogo više od Santorinija, Atene i drugih popularnih otoka, koji privlači turiste željne savršenih fotografija na društvenim mrežama. Grčka se dugo zalaže za promicanje održivog turizma i smanjenje ekoloških učinaka koje donosi masovni turizam.
No, održivost za Grčku znači više od očuvanja njezinih svjetski poznatih pejzaža.

Stručnjaci smatraju da je potrebna sveobuhvatnija strategija. "Moramo ponuditi iskustva koja nadilaze tradicionalni koncept sunca i mora, gdje trenutno dominiramo kao svjetski brend. Također, trebamo unaprijediti našu infrastrukturu i ljudske resurse", ističe Alexandros Thanou, direktor grčke turističke zajednice. Proširenje turističke sezone na jesen i zimu, kao i promicanje ljepota planinske Grčke, ključni su ciljevi turističke industrije u nadolazećim godinama.

Spremi

Istekao prvi rok za rekategorizaciju - bez zvjezdica ostao tek manji broj iznajmljivača

Otkazivanje rezervacija gostima: Je li neprofesionalonst pojedinaca iskorištena u novoj hajci na domaćine i kampanji inozemnih posrednika?

Medvjeđi luk - samozatajni kralj proljetnih recepata za detoks tijela i uma

Božićne dekoracije za stol: 8 ideja za ukrašavanje stola za Božić i blagdane

Bespovratne potpore ruralnom turizmu Osječko-baranjske županije

Skup namještaj u apartmanu - koliko to ima smisla?

Iznajmljivači za Kiaru: Doniramo prihode adventskih noćenja za liječenje djevojčice sa zloćudnim tumorom

12 pitanja koji vode do efikasnog oglašavanja apartmana

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Najbolje vrijeme za putovanja po Europi počinje sada - koliko je popularna Hrvatska

Popularno: