Preporuke i popusti
8.2K

Prednosti korištenja PMS-a i Channel Managera u obiteljskom smještaju

Jesmo li spremni za digitalizaciju poslovanja? Znamo li koje prednosti donosi korištenje Channel Managera i PMS-a? Koliko naše poslovanje može biti učinkovitije uz softverske sustave koji su nam nadohvat ruke?

Property Management System (PMS) i Channel Manager (CM) su dva različita softverska alata koja se koriste u sektoru iznajmljivanja turističkog smještaja. Često nailazimo na te pojmove jer iznajmljivanje hotelskih kapaciteta je, bez njih, u današnje vrijeme nemoguće.

No, sve češće se i privatni iznajmljivači služe ovim alatima jer značajno olakšavaju poslovanje, posebno nama koji upravljamo s više smještajnih jedinica.


​Osnovne razlike između PMS-a i Channel Managera

Property Management System (PMS) je softverski sustav koji se koristi za za upravljanje operativnim aspektima smještajnih objekata.

To je nešto poput Ministarstva unutarnjih poslova našeg iznajmljivačkog sustava. PMS upravlja rezervacijama, prijavama i odjavama gostiju, cijenama i raspoloživošću, prati uplate, generira izvještaje, vodi našu administraciju i statistike uspješnosti poslovanja.

Chanel Manager (CM), s druge strane, je više kao Ministarstvo vanjskih poslova - softverski alat kojeg koristimo za upravljanje komunikacijom i promocijom smještajnih objekata na različitim online prodajnim kanalima (npr. Booking.com, Airbnb, Expedia, itd.).
 

CM omogućuje sinkronizaciju raspoloživosti i cijena na različitim online platformama. Nije cilj samo izbjegavanje overbookinga, već i bolja popunjenost uz dinamičke cijene, recimo, upravljanje kalendarima i cijenama s jednog centralnog mjesta, što je mnogima vrlo važno jer otključava slobodno vrijeme i povećava šanse za uspješnije poslovanje i bolje prihode od turizma

Integracija PMS-a i CM-a je tek rapsodija koja omogućuje glatko vođenje operacija i promociju smještajnih kapaciteta na više online platformi. Do tolikog broja kanala za oglašavanje teško bismo ikada došli sami - CM nas u pravilu poveže s 15+ kanala, među kojima su uvijek i oni najznačajniji poput Booking.com i Airbnbja
 

Objekti plasirani na stranice oglašivača smještaja putem CM alata, u pravilu se više rangiraju na tražilicama smještaja jer korištenje softvera dodaje vjerodostojnosti ponude i sigurnosti realizaciji rezervacija


Nokumo softverski sustavi

Booking.com, Airbnb, VRBO, Expedia, RevNGo, Kroati.de, Agoda, Atraveo, e-domizil, TUI Villas, HotelBeds, HRS, HyperGuest, Despegar, Trip.com, Hotels.com, HomeToGo i FeWo-direkt kanali su s kojima će nas povezati Nokumo - domaća tvrtka, čija su sofverska rješenja rezultat istraživanja zadovoljstva korisnika i iskustva na području pružanja usluge smještaja u kompleksnim sustavima.

 

Želimo li biti vidljiviji, recimo, na njemačkom tržištu, a da pritom ne moramo sami pronalaziti kanale oglašavanja i paziti na usklađivanje cijena, restrikcija i raspoloživosti na svakom pojedinom kanalu - Nokumo je pravi alat za nas

Iako su relativno novi na tržištu, već sada se s više od 5 tisuća smještajnih jedinica upravlja uz Nokumo. Nokumo je kompletan alat i ima sve što domaćinu ili hotel menadžeru treba.

Nokumo posebna ponuda


Zašto Nokumo?

Iz Nokuma ističu nekoliko prednosti pred sličnim uslugama:

1. Jednostavnost korištenja - inicijalno uvođenje je brzo pa mnogi od Nokumo korisnika već u roku od 24 sata uspješno započinju s radom.

2. Stručna kvalitetna i brza podrška - desetljeća iskustva u području prodaje smještajnih kapaciteta, financija i zakonodavnog okvira koji regulira poslovanje privatnih iznajmljivača jamče nužno iskustvo za podršku u svim situacijama. Nokumo ne pruža samo tehničku podršku, već i savjete kako optimizirati prodaju i kako biti usklađen sa regulatornim okvirima.

3. Poslovni efekt: Potencijal za smanjenje ovisnosti o OTA kanalima i više direktnih rezervacija - mogućnost implementacije kompletne web stranice za direktni online booking i bolju popunjenost izvan "špice" sezone koristeći jedinstvenu mogućnost kreiranja posebnih ponuda i paketa usluga.

Tim koji stoji iza Nokumo rješenja planira uvođenje Nokumo Pay usluge - online naplate karticama za privatne iznajmljivače bez mjesečnih naknada i uz povoljne provizije, veze s novim OTA kanalima i druge funkcionalnosti kojima će korištenje ovih alata biti još efikasnije.
 

 

Jesmo li spremni za digitalizaciju poslovanja?

Nokumo Posebna ponuda

=

50% popusta

na dva paketa odabranih usluga.

Uvjeti i cijene na: https://nokumo.net/posebna-ponuda.

Dostupan je i besplatan demo na korištenje od 30 dana kako bismo se uvjerili što Nokumo nudi svojim korisnicima.

Spremi

Bikademy - besplatna aplikacija za istraživanje Hrvatske na dva kotača

Staklena vrata za tuš kabine: 5 savjeta za uspješnu kupnju kvalitetnih vrata

Medvjeđi luk - samozatajni kralj proljetnih recepata za detoks tijela i uma

Zaštitne maske - kako ih možemo izraditi sami?

Kako povećati broj turista i noćenja u zimskim mjesecima?

Upoznajmo svoje goste (3) – Austrijanci

Umjesto očekivanog smanjenja, novo povećanje stope PDV-a u ugostiteljstvu

Studija ranjivosti na turističku aktivnost: Koliko je vaše mjesto “pogođeno” turizmom?

Pročitajte još:

Medico Home madraci: Kakav madrac se najviše isplati kupiti za turističke ležajeve?

Hotelor: Tehnologija neće impresionirati gosta koliko hotelska kozmetika u smještaju

Popularno: