Ako bez puno muke i stresa želite pripremiti svoju nekretninu za turističko iznajmljivanje, dobra ideja je zamorne aktivnosti prepustiti nekom drugom. Irundo, jedna od vodećih domaćih agencija za iznajmljivanje smještaja nudi cjelokupno upravljanje turističkim iznajmljivanjem
Sezona 2022. bila je vrlo uspješna, hrvatski turizam je i ove godine obarao rekorde prema broju noćenja, a predviđanja za sljedeću sezonu još su i bolja. No neke boljke domaćeg turizma kao da su vječne. Produljenje sezone, kvaliteta usluge, ulaganje iznajmljivača, sve su to izazovi s kojima se hrvatski turizam bori iz godine u godinu. Od više od milijun ležajeva, otprilike 656 tisuća je u privatnom smještaju, što nas u usporedbi s ostalim turističkim zemljama Europe čini prvacima u (ne)popularnom zimmer freiu.
Igor Kordić i Tomislav Zovko, direktori Irunda, vodeće domaće property management agencije, objasnili su zašto smatraju da je digitalizacija poslovanja važan faktor za uspjeh turističke sezone i zašto je ne bismo trebali odgađati.
“Digitalizacija je upravo ono što nam olakšava i ubrzava poslovanje pa se možemo više posvetiti kvaliteti ponude i usluge i dati veću vrijednost našem turizmu. Digitalizacijom procesa najma smještaja, iznajmljivači mogu skalirati poslovanje i prilagoditi se dinamičnom okruženju u kojem se trenutno nalazimo”, istaknuo je Tomislav Zovko.
Što točno podrazumijeva digitalizacija i zašto je važna?
“Automatizirano online zaprimanje rezervacija, korištenje digitalnih platformi za upravljanje smještajem i rezervacijama, automatizirana daljinska naplata, mogućnost plaćanja karticom putem linka, korištenje softvera za dnevno dinamičko upravljanje cijenama, daljinsko upravljanje self check-inom, mogućnost prijave u smještaj digitalnim ključem i beskontaktna podrška gostu prije, za vrijeme i nakon boravka, neki su od primjera digitalizacije kod iznajmljivača”, odgovara Zovko.
Digitalizacija je pojam o kojemu se posljednjih godina puno govori, međutim, s pojavom pandemije, a sada i gospodarske krize, još je više u fokusu.
Bez digitalizacije se može, ali se njome uvelike olakšava poslovanje, posebice property management agencijama poput Irunda koji su si upravo ulaganjem u digitalizaciju i modernizaciju poslovanja osigurali rast više od 100% godišnje
U prilog važnosti digitalizacije govori i javni poziv Ministarstva turizma i sporta objavljen početkom listopada - Jačanje održivosti te poticanje zelene i digitalne tranzicije poduzetnika u sektoru turizma. Svrha mu je, između ostalog, povećanje otpornosti i produktivnosti poduzeća, kao i bolje pozicioniranje na turističkom tržištu kroz uvođenje inovacija i digitalnih tehnologija, uključujući i transformaciju privatnih iznajmljivača u poduzetnike.
Nije jednostavno niti povoljno samostalno provesti digitalizaciju. Uostalom, većina iznajmljivača odgađa transformaciju, što zbog nesnalaženja, što zbog nedostatka vremena, stoga se stvorila potreba za posrednicima s poslovnim modelima koji taj cijeli posao obavljaju za iznajmljivača.
Upravo takav poslovni model ima Irundo moderna kompanija koja ide u korak sa svjetskim trendovima i jedna je od vodećih domaćih agencija za iznajmljivanje smještaja koja nudi cjelokupno upravljanje najmom privatnog smještaja
“Irundo upravlja svim procesima iznajmljivanja smještajnih jedinica, te unapređuje i maksimizira poslovanje apartmanskog smještaja nudeći najmodernije procese poslovanja i vlastito desetogodišnje iskustvo iznajmljivanja apartmana”, ističe Igor Kordić i dodaje da tako pomaže iznajmljivačima u ostvarivanju dodatnih prihoda i širenju svog poslovanja uz optimalno ulaganje vlastitog vremena.
“Od profesionalnog fotografiranja, pisanja tekstova, optimiziranog pozicioniranja, dnevnim upravljanjem prodajom, preko održavanja nekretnine prije i poslije gosta, pa sve do hospitality managementa i zadovoljstva gosta, ono je što mi radimo za vlasnike. Kao i svaki drugi posao, iznajmljivanje ima svoje zakonitosti i pravila, no u onaj dodatni prostor za unapređenje, uskačemo mi”, kaže Kordić, čija agencija upravlja s više od 200 apartmana i kuća za odmor u Zagrebu, Rovinju, Dubrovniku, Opatiji i Beču.
Brojke od 14,9 milijuna dolazaka i 85,9 milijuna noćenja pokazuju da smo na razini rekordne 2019. godine po broju noćenja. Predviđanja za iduću godinu su jednako optimistična. To je svakako poticaj za iznajmljivače smještaja, kako postojeće tako i one koji to tek žele postati.
Ono čemu biste i u jednom i drugom slučaju trebali težiti je kako iz nekretnine za najam izvući maksimum, privući stare i nove goste, istaknuti se u moru drugih destinacija i nekretnina te biti popunjeni što duže
Irundo, vodeća full-service agencija za iznajmljivanje apartmana je razvila poslovni koncept za iskorištavanje punog kapaciteta nekretnine:
Kada su 2011. godine krenuli u, do tad nepoznat im, biznis, vlasnici Irundo agencije, Igor Kordić i Tomislav Zovko, imali su viziju i strategiju za Zimmer frei 2.0. Nisu samo ostvarili svoju poslovnu ideju, već su postali predvodnici jednog potpuno novog koncepta. Od početka su prepoznati kao inovatori i profesionalci, pa su vrlo brzo postali i vodeća agencija u property management industriji. Zimmer frei natpise poslali su u prošlost, a brojnim malim iznajmljivačima apartmana život su učinili manje stresnim, uz jednaku ili još bolju zaradu.
Danas Irundo u svom portfelju ima preko 200 smještajnih jedinica, u top destinacijama - Zagrebu, Rovinju, Dubrovniku, Opatiji i Beču. U ovoj godini bilježe rast prometa od 150%, a prostora za rast ima još, s obzirom na to da je više od 70% privatnog smještaja u Hrvatskoj, a posebno na obali, tradicionalno vođeno.
Uspjeh Irundo koncepta je u jednostavnosti - kako za vlasnike apartmane, tako i za goste, kojih je svake godine sve više, čemu svjedoče i ovogodišnje brojke – više od 8.000 smjena gostiju i oko 200.000 poruka koje su s razmijenili s njima, rezultiralo je s više od 18.000 gostiju u nekretninama koje su vlasnici povjerili Irundo agenciji.
Be adventurous. Feel at home. Slogan je Irundo agencije koja svojim (i vašim) gostima uvijek nastoji pružiti jedinstveno iskustvo, a vama, vlasnicima smještajnih objekata, osigurati zadovoljstvo uz što manje brige i što veće ostvarenje potencijala vaših nekretnina.