Ideje i trendovi
1 20K

5 razloga zašto koristiti Facebook za oglašavanje apartmana

Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?

Od početka godine raste aktivnost putnika i turista na društvenim mrežama. Planiraju odmore i putovanja. Ne naziva se nova godina bez razloga i novim ljetom, naše misli putuju sve češće k ljetu pred nama. Krajnje je vrijeme da se aktiviramo i na društvenim mrežama kako bi se povezali s prošlim i budućim gostima te što bolje popunili svoje kapacitete.

Već smo pisali kako koristiti Instagram za promociju smještaja, manje smo pažnje obraćali Facebooku. Međutim, i Facebook se koristi za promociju apartmana, soba i kuća za odmor, a potencijalni gosti nas sve češće kontaktiraju putem Facebook Messengera kako bi se raspitali za cijene ili raspoloživost našeg smještajnog objekta.

Messenger jedna od vodećih mobilnih aplikacija u svijetu, a korištenje pametnih telefona prilikom rezerviranja smještaja je u stalnom porastu. 
 

5 razloga za kreiranje Facebook stranica za iznajmljivače


1. Facebook je besplatan alat za povećanje vidljivosti naše ponude!

Navedena tvrdnja je samo djelomično točna. Kreiranje stranice na Facebooku je besplatno, ali vidljivost na društvenim prostranstvima nam neće biti značajno veća ako ne potrošimo dosta vremena na Fejsu te ako povremeno ne uložimo i nešto novca u povećanje vidljivosti naše stranice i/ili objava.

To ipak nije razlog da odmah odustanemo od kreiranja Fejs stranice - zanimljivim sadržajem i atraktivnim fotografijama, bez financijskog troška, možemo doprijeti do puno šireg kruga ljudi, nego kada FB stranicu uopće nemamo.


2. Facebook stranica nam daje vjerodostojnost.

Tvrdnja je točna. Brojke su varljive, ali Fejs, kažu, ima oko 2,3 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, s godišnjim rastom broja korisnika od 10 % (Izvor: Facebook, listopad 2018.). Oko polovice korisnika Fejsa komunicira engleskim jezikom.

Facebook oglašavanje smještaja mobilne aplikacije
(Infografika: Najpopularnije mobilne aplikacije na svijetu po broju preuzimanja. Mobilna aplikacija za Facebook je preuzeta preko 700 milijuna puta diljem svijeta od pokretanja u lipnju 2010. do svibnja 2018. Izvor: App Annie)

Na Fejsu ćemo pronaći preko 80 milijuna stranica malih i srednjih poduzetnika. To je ogroman marketinški potencijal i raste 23 % godišnje. Ako smo već korisnici, zasigurno smo pretraživali neki brend ili naziv tvrtke čiji nas proizvodi i/ili usluge zanimaju, kako bismo ustanovili imaju li FB stranicu i kakva je njihova komunikacija s kupcima. Možda smo već i kupovali preko Fejsa.
 

1,5 milijarda ljudi se na Facebook ulogira dnevno. Prema CNN-u, u 2018. je bilo i 83 milijuna lažnih profila, i to nakon što je Fejs uklonio mnoge profile pod sumnjom da su lažni, stoga ne zaboravite uobičajene mjere opreza prilikom komunikacije s potencijalnim gostima.

Paradoksalno, Fejs jača povjerenje potencijalnih gostiju u nas. Oni provjeravaju jesmo li prisutni na Facebooku i više nam vjeruju ako pronađu našu stranicu. Pogotovo onu sa svježim objavama i interakcijom s pratiteljima.
 

42 % poduzetnika tvrdi da je Facebook izuzetno važan za njihov posao. 

"Facebook je gužvovito prodajno mjesto, ali ne možemo si priuštiti da nismo tu. Zato što je vrlo vjerojatno da naša konkurencija jest. Ključ je u ispravnom korištenju Facebooka kao marketinškog alata i posebnosti naše komunikacije kako bi se istaknuli u toj gužvi." (Izvor: State of Inbound Marketing)


3. Facebook stranica može povećati promet na našoj web stranici.

Ukoliko imamo vlastitu web stranicu, utoliko Fejs može pomoći njezinoj vidljivosti i povećati promet na njoj. Ako nemamo vlastiti web, možemo preusmjeravati zainteresirane korisnike na stranice internetskog oglašivača smještaja s kojim surađujemo i na kojima se nalazi naš oglas s detaljima kojih na Fejs stranici nema.


4. Facebook je lakši put do ciljne skupine gostiju.

80 % svih korisnika Facebooka je između 18 i 49 godina. Tek je nešto više žena (52 %), ali su aktivnije (Izvor: Brandswatch). Prosječni Facebook korisnik klikne na 8 oglasa mjesečno. Na 10 oglasa na koje su kliknule žene, 7 oglasa će odabrati muškarci.

Vrlo je važno znati kojoj se skupini ljudi, prilikom objavljivanja sadržaja na Facebooku, obraćamo. Uz uobičajene načine komunikacije na Fejsu, ciljano obraćanje nam može povećati vidljivost i odgovaranje na naše objave u vidu lajkova i dijeljenja sadržaja.
 

Uobičajeni načini komunikacije na Facebooku su kratki informativni ili zabavni tekst, atraktivna fotografija koja izaziva pozitivne emocije, s poveznicom na naš web ili drugi zanimljivi sadržaj.

Plaćanje oglasa na Facebooku nam omogućava targetiranje publike i zato je oglašavanje na Fejsu popularno. S malo uloženih sredstava, nekoliko desetaka eura ili dolara, možemo svoju poruku prenijeti tisućama ljudi, ljudi koji, za razliku od onih do kojih stižemo uz pomoć drugih medija, upravo planiraju putovanje ili pretražuju smještaj u Hrvatskoj.

Facebook oglašavanje smještaja statistike

Publiku možemo odabrati po spolu, dobi i interesima. Za oglašavanje smještaja je važno pogoditi interese ciljne skupine poput putovanja, obale Jadrana, Hrvatske, Booking.com-a, Airbnb-a i sličnih interesa koje bi mogla imati osoba koja putuje i zanima je turistička ponuda naše zemlje.


5. Facebook olakšava dijeljenje preporuka našim gostima.

Uz već navedene brojke, jasno je da će gosti koji su noćili pod našim krovom, lakše preporučiti našu uslugu svojim prijateljima i rodbini putem Fejsa. Podijelit će našu stranicu ili objavu i ponuda će tako biti vidljivija drugim potencijalnim gostima.
 

Preko Facebooka možemo održavati vezu s našim gostima, obavještavati ih o akcijama poput first i last minute ponuda smještaja, dodacima ponudi koje uvodimo ili novim atrakcijama u našoj destinaciji.

Fejs nam pomaže okupiti zajednicu, povezati bivše i buduće goste te pružiti im osjećaj pripadnosti, što je važna emocija za lojalnost gosta i naša nastojanja da imamo stalne goste koje možemo očekivati svake godine.
 

Smještaj na Facebooku - FB navike Europljana

Ako još niste uvjereni da je Facebook nužan za oglašavanje našeg smještaja, bacite oko na sljedeće brojke:
 
  • 307 milijuna Europljana je na Facebooku.
 
  • 510.000 komentara, 293.000 postova i 136.000 fotografija se objavi na Facebooku u jednoj minuti.
 
  • 1,52 milijarde logiranja u jednom danu.
 
  • Facebook je treći najposjećeniji sajt na svijetu, nakon Google-a i YouTube-a. Do 2018. je bio drugi kada ga je YT pretekao u borbi za korisnike.
 
  • 30 % stručnjaka za digitalni marketing tvrdi da Fejs ima najbolji ROI (povrat investicija). 
 

Postoje i statistike koje pokazuju kako sve više mladih napušta ovu društvenu mrežu i koristi isključivo mobilne aplikacije, npr. Instagram i/ili Snapchat. Međutim, među njma je još uvijek malo putnika i turista.
 

Osim povezivanja s gostima, ova društvena mreža nam omogućava i umrežavanje s kolegama iznajmljivačima. Brojne su FB grupe u kojima možemo podijeliti svoja iskustva ili zatražiti pomoć u rješavanju problema.

Tu su i grupe za promociju smještaja tako da Facebook nudi razne alate za uspješnije poslovanje. Jeste li ih već istraživali i kakva su vaša iskustva s Facebooka?  

(U nekom od idućih tekstova, objasnit ćemo zašto je bolje imati FB stranicu smještaja, umjesto profila, uz ostale detalje o kreiranju Facebook stranica i načinima promocije smještaja na ovoj društvenoj mreži.)
Spremi

Dani Okusa hrvatske tradicije bez Istre i Dalmacije

Inicijativa Glas poduzetnika traži jednake mjere pomoći i za privatne iznajmljivače

Top 5 zemalja za ulaganje u nekretnine s turističkim potencijalom u 2022. - među njima i jedna susjedna država

Vrste i klase parketa: 6 savjeta za kupnju idealne vrste parketa za vas

Drvene saonice za smještaj: Koje saonice kupiti za goste apartmana ili kuće za odmor?

9 krajobraznih načela za uređenje dvorišta i preobrazbu prostora u rajske vrtove i oaze mira

Vitamin D – jača imunitet i pomaže u promociji turističkog smještaja

Rane rezervacije - zašto ih volimo?

1 komentara Uključi se u raspravu
Davorin 08.04.2021 16:44
Slažem se i želim iznajmiti na moru trosoban apartman.....
Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Što je channel manager i kako nam olakšava poslovanje prilikom iznajmljivanja smještaja?

Kako pametna brava za apartman otključava slobodno vrijeme?

Popularno: