Željeli bismo se riješiti plastike u svojim smještajnim objektima, a ne znamo kako i otkud početi? Globalna turistička inicijativa protiv plastike bi mogla biti prilika da to naučimo
Globalna turistička inicijativa protiv plastike (Global Tourism Plastic Initiative) je novi pokušaj ujedinjenja turističkog sektora u zajedničkim naporima rješavanja problema onečišćenja plastikom. Inicijativa neprofitne organizacije One Planet Network poziva vlade, tvrtke i sve subjekte koji posluju u turizmu na usklađenu akciju kroz primjere u kružnom gospodarenju plastikom.
"Promjene se moraju dogoditi u kompletnom lancu vrijednosti turizma. Nitko neće moći riješiti ovaj problem sam", poručuju iz Inicijative i pozivaju sve na uključenje tako da se obvežu poduzeti konkretne i mjerljive korake do 2025.:
Pružatelji usluge smještaja, destinacije, nevladine organizacije, dobavljači, turoperatori, putničke agencije i platforme, kao i prateće industrije u turizmu, svi se mogu uključiti u inicijativu jednostavnim digitalnim potpisivanjem ispunjene pristupnice.
Pružatelji usluga smještaja svoju pristupnicu Inicijativi potpisuju ovdje.
Globalna turistička inicijativa protiv plastike pomoći će svima nama koji se želimo riješiti jednokratne plastike u svom poslovanju i reciklirati više kroz:
One Planet Network je globalna zajednica koja uključuje brojne vlade, organizacije civilnog društva, akademsku zajednicu i međunarodne organizacije u zajedničkim naporima osiguravanja održivih obrazaca potrošnje i proizvodnje. Podržava ju UN kroz program očuvanja okoliša.
Uključivanje u jednu ovakvu Inicijativu može pružiti neposredan uvid u primjere dobre prakse, ali i promociju naše ponude kao eco-friendly smještaja.
Odvajanje otpada, kupovina proizvoda od materijala koji su alternativa plastičnim rješenjima, izbacivanje upotrebe jednokratne plastike u našim objektima, sustavno informiranje gostiju o našim naporima u suzbijanju onečišćenja plastikom, mogli bi biti neki od modela kojima bismo dostigli ciljeve Inicijative do 2025., oplemenili svoju smještajnu ponudu, stekli nove ekološki osviještene goste i pomogli u čuvanju prirodnih vrijednosti i zdravlja naše destinacije.