Kako iskoristiti mogućnosti Facebook stranice za povećanje broja rezervacija smještaja? Može li Facebook stranica biti sjajan temelj za izgradnju uspješnih turističkih rezultata? Koje pogodnosti Facebook stranice trebate iskoristiti?
Facebook stranica može biti sjajan temelj za ostvarivanje uspješnih turističkih rezultata. Iako jednostavna za korištenje, može ponuditi mnogobrojne važne i korisne informacije budućim gostima smještaja. Stoga je važno iskoristiti potencijal Facebook stranice i to na sljedeći način:
Facebook algoritam obožava korisnike koji su konstantno aktivni pa takve stranice i grupe nagrađuje dodatnim prirodnim dosegom. Želite li da vaši pratitelji češće vide vaše objave na Facebook stranici, iznimno je važno da budete konstantni i uporni u objavljivanju. Ako je moguće, objavite novi sadržaj svakog dana ili barem nekoliko puta tjedno.
Ljudi ne vole biti zasuti jednim te istim informacijama. Želite li postati dosadni ljudima, provjerena taktika je konstantno objavljivanje istih fotografija i opisa vašeg smještaja. Budite kreativni i svakog tjedna stvarajte novi sadržaj koji će vaše goste educirati, ali i zabaviti. Zabavan sadržaj ima odličnu prolaznost među pratiteljima pa iskoristite taj potencijal kreativnim objavama.
Facebookov algoritam nagrađuje Facebook stranice koje često objavljuju foto i video sadržaj. Fotografije i video materijali privlače pozornost korisnika i samim time ostvaruju bolji prirodni doseg. Važno je naglasiti kako fotografije i video sadržaj ne moraju uvijek biti vrhunske kvalitete jer su ljudi svjesni činjenice da iza Facebook profila stoji osoba slična njima. Ne zamarajte se kvalitetom, već se potrudite biti konzistentni u objavljivanju zanimljivog foto i video sadržaja.
Jedna od pogodnosti Facebook stranice je mogućnost instant komuniciranja s pratiteljima i korisnicima Facebooka. Korisnici Facebooka vole dobiti brze odgovore na svoja pitanja pa se stoga potrudite što brže i relevantnije odgovarati na poruke u Inboxu ili komentare na objavama. Ako želite, možete postaviti i automatsko odgovaranje na poruke koje će zainteresiranim gostima pružiti važne informacije bez da se uključujete u razgovor.
Hoće li 2022. godina biti godina velikog oporavka globalnog turizma?