Aktualno
3.7K

HTZ provodi analizu karakteristika obiteljskog smještaja

Analizu karakteristika obiteljskog smještaja provode HTZ i Institut za turizam u svrhu izrade novog programa certificiranja. Kratka anonimna anketa je dostupna u eVisitoru na početnoj stranici do 27. veljače 2023.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) planira pokrenuti sustav dodjele oznaka kvalitete za obiteljskom smještaju u Hrvatskoj. Cilj je, kažu, promocija pojedinih segmenata ponude kao jedinstvenih proizvoda usklađenih s trendovima potražnje na turističkim tržištima. HTZ će certifikaciju provoditi u suradnji s Institutom za turizam

Za potrebe tog projekta, HTZ provodi analizu karakteristika obiteljskog smještaja od 6. do 27. veljače 2023. U sustavu eVisitor na početnoj stranici, među obavijestima TZ-a, dostupan je poziv iznajmljivačima da se uključe u ovu analizu ispunjavanjem anonimne ankete. Online anketa će nam uzeti šest, sedam minuta, a HTZ-u i Institutu za turizam će pružiti vrijedne podatke, ključne za dobivanje objektivnog pogleda na ponudu obiteljskog smještaja u Hrvatskoj i kreiranje programa i oznaka kvalitete HTZ-a.

HTZ analiza obiteljskog smještaja
Ovako izgleda jedno od pitanja, čitavoj online anketi pristupite preko svog eVisitor sučelja
Spremi

Besplatni webinar za privatne iznajmljivače: ​Kako do poticaja Fonda za solare?

Lošinj ujedinjen u promociji destinacije - brojni privatni iznajmljivači uključeni u akciju "Ferry free"

Privatni iznajmljivači Splitsko-dalmatinske županije ipak će graditi bazene uz bespovratne potpore

Human friendly smještaj: Priča o empatiji i što mi iznajmljivači imamo s tim?

Duljina boravka turista: Koliko dana u prosjeku turisti ostaju u Hrvatskoj na odmoru?

Hrvatski interijeri uveli mjeru pomoći turističkom sektoru COVID-19: Ne kupujte namještaj i opremu, iznajmite ih

Kamo za vikend: 9 ideja za nezaboravne izlete do manje razvikanih domaćih atrakcija

Medico Home madraci: Kakav madrac se najviše isplati kupiti za turističke ležajeve?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Humanitarna akcija More ljubavi: Istarski iznajmljivači za potrebitu djecu

Turistički paradoks - što smo naučili u pandemiji i (izgleda) već zaboravili

Popularno: