Ideje i trendovi
3.5K

Povećanje popunjenosti bez povećanja broja rezervacija

Kako od jedne obične rupe u kalendaru rezervacija stvoriti vrijedno sredstvo za podizanje zadovoljstva gostiju i povećanje popunjenosti?

Rupa tamo, rupa ovamo, ovdje dan, tamo dva, i popunjenost naših kapaciteta je manjkava. Odustali smo od iznajmljivanja na dan ili dva, limit je minimum tri dana. U destinacijama, koje nisu urbana središta gdje se gosti brzo izmjenjuju, možemo si priuštiti taj luksuz minimum staya. Kako onda popuniti rupe u kalendaru noćenja i vrijedi li to uopće truda?

Kada bismo izračunali koliki postotak potencijalne popunjenosti otpada na rupe u srcu sezone, možda bi nas iznenadio i dvocifreni broj. U prosjeku ti dani odnesu oko 10% popunjenosti u sezoni. Idealno bi bilo iznajmiti tjedne termine, recimo, od subote do subote, ali suvremeni turisti koji odsjedaju u privatnom smještaju vole tu fleksibilnost koju im nudimo pa radije izbjegavaju gužve na prometnicama vikendom kad biraju datume.

Ali možda ih možemo nagovoriti da ostanu dan, dva dulje i tako popunimo mrske rupe. Kad ti život da limune - napravi limunadu, netko je jednom rekao pa zašto ne bismo poslušali mudrije. Našu limunadu možemo zašećeriti na dva načina... 
 

Rok od 24 sata za produljenje uz XY% popusta

U pandemiji smo ostavljali dan između gostiju kako bismo propisno očistili i pripremili smještaj za iduće goste. Taj dan, objektivno, više nije nužan. Još ako je rupa od dva ili tri dana, u interesu nam je da nagovorimo prethodnog gosta da produlji trajanje svog boravka. 

Prema analizama stručnjaka, dvoje od tri gosta će prihvatiti ponudu za dulji ostanak uz npr. 40 ili 50% popusta na to jedno ili dva noćenja. Veći odaziv je ako gostu odredimo kratak rok za odluku, recimo, 24 sata. Ne prihvati li, možemo isto pokušati s gostom koji stiže iza njega pa mu ponuditi raniji dolazak pod povoljnijim uvjetima.

Ne gubimo ništa pokušamo li, a možemo dobiti zadovoljnijeg i budućeg vjernog gosta jer će imati osjećaj da smo mu nešto poklonili. 
 

Noćenje više kao dio loyalty programa

Ako nam stižu poznati gosti koji kod nas odsjedaju godinama i za njima ostaje ili je pred njima rupa, zašto im ne bismo poklonili noćenje kao dio našeg loyalty programa, odnosno programa vjernosti namijenjenog starim gostima.

Tada će ta rupa biti ulaganje u zadovoljstvo gosta i budućnost poslovanja u kojem uvijek težimo direktnim rezervacijama, bez posrednika i provizija. Najbolji put do većeg broja takvih rezervacija su zadovoljni gosti koji se vraćaju i preporučuju nas svojoj rodbini i prijateljima.

Rupe kalendaru rezervacija ne moraju nužno biti nedostatak, već kapital s čijim mudrim raspolaganjem možemo ostvariti veću popunjenost i bolje zadovoljstvo gosta.

Spremi

Ljeto bez kraja: U crvenom, ali bez sumnji u uspjeh posezone

Ruža Zagrebačke županije - otvorene prijave za nagradu najboljima u turizmu u 6 kategorija, uključujući i smještaj

Opremanje blagovaonice: Kako iskoristiti stare stolice u novoj blagovaonici?!

Najbolja vrata za tuš kabinu: Klizna, okretna ili harmonika vrata?

Koje nas izmjene turističkih propisa čekaju u 2021. godini?

13 stvari kojih bismo se trebali odreći ako želimo biti uspješni privatni iznajmljivači

Domaćin na hrvatski način: Želite ponuditi drugačiji privatni smještaj? Neka bude dostupan "za sve"

Travel influenceri - isplati li se njihov angažman u promociji privatnog smještaja

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Ekoturizam - prilika ili opasnost za lokalnog stanovnika?

Kalendar sadnje povrća za jestivu i ukusnu okućnicu smještajnog objekta

Popularno: