Domaća tvrtka Virtus upravljanje sa svojim poznatim brendom Molo Longo, uz usluge full-service agencije, nudi i kvalitetnu promociju i sustav rezervacije smještaja
Iznajmljivanje obiteljskog smještaja je zahtjevan posao. Sve zahtjevniji su i gosti koji, i kod smještaja u domaćinstvima, sve češće očekuju kompletnu uslugu, sličnu hotelskoj. Poseban izazov je gostoprimstvo u pandemiji - popunjavanje smještaja je teže zbog manje turista, a očekivana usluga mora biti vrhunska uz stalno praćenje epidemiološke situacije, osiguravanje besprijekorne čistoće i sigurnosti gostiju.
Dolasci turista oduvijek su obilježeni dugotrajnim i pažljivim čišćenjem svih površina u smještaju za besprijekornu čistoću, sitnim popravcima i dekoracijama u znak pažnje, dočecima i ispraćajima, prijavama, izdavanjem računa, i stalnom, ali nevidljivom, prisutnošću kako bi gost u svakom trenutku mogao doći do nas u slučaju nepredvidivih događaja. Poslije strepimo oko recenzija koje odlučuju o privlačnosti naše ponude i učinkovitosti svog tog uloženog truda.
Za vrhunske rezultate potrebno je uložiti puno truda, a to uključuje stalan rad na promociji uz savršene fotografije smještaja, odgovaranje na bezbroj upita i pažljivo usklađivanje kalendara rezervacija na svim kanalima oglašavanja. O poštivanju svojih poreznih obveza i praćenju stalnih izmjena propisa, da i ne govorimo.
Za što bolju popunjenost u sezoni koja u većini mjesta u Hrvatskoj traje 60-ak dana, iznajmljivači rade gotovo čitavu godinu, a epidemiološka kriza nam nije nimalo olakšala posao – pravila "igre" su ponešto drugačija, sezona neizvjesnija, gostiju je manje, a naš angažman, da bismo ih privukli i profesionalno ugostili, mora biti puno veći
Što kada bismo mogli predahnuti i s manje posla doći do većih prihoda? Kada bismo mogli raditi manje, a da gostima pružimo vrhunsku uslugu i da ne moramo stalno brinuti oko njihovog zadovoljstva i recenzija?
Turistički razvitak Sjevernog Jadrana potaknuo je Prskala na okupljanje stručnog tima koji bi pružao usluge posredovanja u najmu apartmana i soba u Rijeci 2016. godine. Velika potražnja i profesionalni razvoj tima Virtus upravljanja dovodi do uvođenja inovativnog koncepta u poslovanje agencije i otvaranja prvog riječkog integralnog hotela – Molo Longo.
Iako integralni hoteli nisu novost na domaćem tržištu, mnogi nisu zaživjeli – priča s Molo Longo je drugačija zbog inzistiranja na kvaliteti i predanom radu tima stručnjaka – danas Molo Longo broji više od 200 vrhunskih smještajnih jedinica, a u rekordnoj 2019. godini su osigurali smještaj za 18.000 gostiju.
Potaknuti ostvarenim rezultatima, Molo Longo od ove godine pruža usluge upravljanja rezervacijama u kućama za odmor i vilama na području čitave Hrvatske, a sve ostale usluge full-service turističke agencije na raspolaganju su iznajmljivačima s područja Istre i Kvarnera
Molo Longo u suradnji s domaćim startupom Rentlio povezuje svoje partnere iznajmljivače u jedinstvenu aplikaciju u kojoj na jednom mjestu upravlja objektima, rezervacijama, cijenama i cjelokupnom administracijom vezanom uz upravljanje nekretninama.
Osim toga, u Rijeci, Opatiji, Crikvenici, gradovima Punat i Krk na otoku Krku, Molo Longo osigurava full-service uslugu posredovanja u turizmu. Ovdje Molo Longo može u potpunosti preuzeti brigu o našem poslovanju pa mi konačno možemo raditi manje i zadovoljno pratiti ostvarene rezultate naše suradnje.
Molo Longo je puno više od turističke agencije - to je brend koji je sve prepoznatljiviji na domaćem turističkom tržištu
Sve usluge koje Molo Longo razvija usmjerene su i na zadovoljstvo gosta i na zadovoljstvo iznajmljivača. Ono što ih posebno ističe je činjenica da za dodatne usluge čišćenja i kućnih popravaka koriste svoj interni tim stručnjaka, čime osiguravaju brzinu i kvalitetu usluge.
Molo Longo gostima nudi:
besprijekoran smještaj, kako u čistoći, tako i u udobnosti i dizajnu interijera;
jednostavnu rezervaciju smještaja;
brzu prijavu, plaćanje, preuzimanje ključeva i detaljno informiranje o atrakcijama u destinaciji;
sigurne on-line transakcije i zaštitu osobnih podataka.
Molo Longo iznajmljivačima nudi tri paketa usluga:
Booking (promociju i izradu profesionalnih fotografija, povezivanje u booking sustav, mobilnu aplikaciju i višejezičnu komunikaciju s gostima);
Booking + Recepcija (gore navedeno + prihvat gostiju);
Booking + Recepcija + Čišćenje.
Molo Longo kao full-service agencija nudi i sljedeće usluge:
čišćenje apartmana i kuća za odmor;
najam, pranje i izmjena posteljine i ručnika, kupaonskih tepiha i kuhinjskih krpa;
održavanje potrošnog materijala kao što su količine toaletnog papira, sapuna, deterdženta za suđe, tableta za perilice, spužvica, krpica i slično.
čišćenje i održavanje bazena;
organizaciju usluga čišćenja i kućnog majstora;
rent-a-car usluge;
dizajn interijera u suradnji s mrežom arhitekata, dizajnera i majstora, koji su sposobni u najkraćem roku izvesti kvalitetne renovacijske zahvate.
"Nastavljamo pratiti trendove u turizmu i biti na raspolaganju našim partnerima kako bismo svi zajedno postigli što bolje rezultate u ovim nepredvidljivim vremenima", kaže Prskalo i ističe kako je, uz urede u Rijeci, Crikvenici, Opatiji i na otoku Krku, Molo Longo na raspolaganju iznajmljivačima na širem području Kvarnera, a uskoro i u ostalim hrvatskim regijama.
I zato, ako vam je dosta brige i neizvjesnosti oko predstojeće sezone, ako imate smještajni objekt, a nemate vremena, pružite priliku profesionalcima iz Molo Longa. Bez ikakve obveze, informirajte se o Molo Longo uslugama na web stranici Mololongo.com, na broj telefona 051 452 883 ili upitom na e-mail adresu info@mololongo.com.
Stručnjake iz tima Molo Longo moći ćete susresti i kao sudionike ovogodišnjeg izdanja sajma Relax Adria koji će se održati u opatijskoj dvorani Marino Cvetković od 13. do 15. svibnja 2021.