Ideje i trendovi
8.7K

Kada treba graditi, a ne prodavati, i zašto je gradnja najlakši put do izravnih rezervacija?

Postoji li lak put do izravnih rezervacija? Vjerojatno ne. Čak i gradnja se čini težom od prodaje, međutim, građenjem udaramo temelje povjerenju, povezivanju s gostima i suradnji za dugoročnu stabilnost naše prodaje smještaja

Veliki broj domaćina ne povjerava svoje objekte agencijama, već se odlučuje na punjenje kapaciteta vlastitim snagama, pri čemu su im, logično, najdraže izravne rezervacije, bez posrednika i provizija.
 

Samostalno punjenje kapaciteta nije lagan posao. Koristimo se alatima poput različitih internetskih oglašivača smještaja, nekih uz proviziju, nekih ne, vlastitih internetskih web stranica, društvenim mrežama

Odgovaramo na svaki upit, pažljivo pratimo kalendare raspoloživosti, stojimo na raspolaganju u svakom trenutku za komunikaciju s potencijalnim gostima na različitim kanalima.

Većina domaćina sve te kanale promocije i alate za punjenje smještaja doživljava kao mjesta za prodaju ležajeva. To ipak nije tako i trebali bismo biti svjesni da naši profili na društvenim mrežama imaju najveći potencijal za ostvarivanje direktnih rezervacija. I to baš zato što na tim kanalima ne bismo trebali prodavati smještaj, već graditi priču o nama i našim uslugama, pružati informacije kako te usluge mogu koristiti turistima.
 

Uspjeh ne dolazi s prvom objavom

Sadržaj naših društvenih mreža, bilo da se radi o Facebook profilu, Instagram profilu, Twitteru ili nekom drugom obliku prisustva na socijalnim kanalima, nešto je što se gradi - uspjeh ne dolazi s prvom objavom, već stalnom prisutnošću, bez agresivnog oglašavanja i uz pričanje priča začinjenih vedrim emocijama.
 

Ponekad se čini da korisnici društvenih mreža imaju razvijene senzore za autentičnost jer su najuspješnije objave na društvenim mrežama su iskrene. Stoga se ne trebamo sramiti i ustručavati objaviti nešto što izravno govori o nama kao domaćinima

​Drugačiji je slučaj s Facebook grupama, u koje se uključujemo isključivo radi prodaje smještaja, ali i tada naš profil služi gostima da pregledaju njegov sadržaj i odluče jesmo li vrijedni njihovog povjerenja. 

Neke od ideja i tema kroz koje možemo graditi povjerenje gostiju na društvenim mrežama:

 

1. Priča o nama i/ili našoj obitelji

Mnogi bi naši gosti htjeli saznati zašto smo se počeli baviti iznajmljivanjem i koliko dugo to radimo? Posebno ako se radi o obiteljskom angažmanu kroz nekoliko generacija. Tko smo zapravo, što još radimo, koji su naši hobiji, kako samo sebe doživljavamo na mjestu domaćina brojnim gostima, neki su od načina da se predstavimo svojim gostima na društvenim mrežama.
 

Mnogo je načina na koje možemo ispričati priču o nama samima. Na primjer, zašto smo odabrali baš tu boju za zidove apartmana ili zašto smo posadili baš tu biljku na terasi, što nam znače sitnice kojima smo opremili smještaj


2. Priča o smještaju u našem domaćinstvu

Logično, nećemo izostaviti fotografije smještaja niti priču o našim smještajnim uslugama. Međutim, umjesto nizanja fotografija onako kako to činimo na našim oglasima, radije objavljujmo sugestivne detalje objekta ili dodatke ponudi zbog kojih smo drugačiji od konkurenta.
 

3. Priča o našem susjedstvu / destinaciji

Naš objekt je samo maleni djelić onoga što će gosti iskusiti u destinaciji. Pronađimo najbliže atrakcije, istražimo i promovirajmo ponudu destinacije. To ne moraju nužno biti velike i komercijalne stvari. Putem društvenih mreža možemo svojim gostima, primjerice, predstaviti barba Antu koji uvijek sjedi na dnu ulice i pozdravlja prolaznike smiješkom i skidanjem kape. Naravno, uz pristanak barba Ante.
 

4. Priča o našim načelima

Kojim se načelima vodimo u poslovanju? Koje su glavne značajke našeg gostoprimstva? Izbjegavat ćemo ružne teme i spominjanje stvari i ideja koje ne volimo, a isticati afirmativne poglede na život i svijet u kojem živimo.


5. Priča o planovima

Planiramo li preuređenje smještaja, nove dodatke ponudi, proširenje djelatnosti, zašto ne bismo to podijelili s pratiteljima na društvenim mrežama. Možda njihove reakcije rode neke nove ideje ili smjer kreacije kojom se vodimo u planovima za budućnost naše smještajne ponude.


6. Naša politika zaštite okoliša

Zeleni smještaj, odnosno eko friendly smještaj, nije samo onaj obilježen markicama. Svaki napor da ostavimo što manje ekoloških otisaka i da gospodarimo racionalno resursima i otpadom iz naših domaćinstava, gosti cijene. To više nije trend, već nužnost u svijetu koji je opasno ugrožen zbog klimatskih promjena. Kako odvajamo otpad, prikupljamo li kišnicu, kompostiramo li, sve to je nešto što gosti žele znati i u tome sudjelovati.
 

7. Preporuke i veze s lokalnim proizvođačima i pružateljima usluga

Horizontalno povezivanje u destinaciji ključ je održivosti turizma. Umrežavanje s proizvođačima i pružateljima usluga na lokalnog razini dodatna je vrijednost koju domaćin može osigurati svojim gostima. Gdje se najbolje jede, gdje je najbolja kava i kako do organskog voća i povrća, male su tajne koje samo domaćin zna.

Podijelimo ih na društvenim mrežama i izgradimo suradnju s našim sumještanima. Pohvala drugom, pohvala je dobrom gostoprimstvu i najbolja preporuka za izravnu rezervaciju našeg smještaja.
Spremi

Dani hrvatskog turizma 2024. u Opatiji

Osiguranje gostiju u turizmu

5 prednosti i nedostataka instant rezervacija smještaja

Hrvatski interijeri uveli mjeru pomoći turističkom sektoru COVID-19: Ne kupujte namještaj i opremu, iznajmite ih

Planinski turizam: Na moru sve veće gužve i vrućine, hajdemo u planine

Državljani trećih zemalja više ne moraju imati potvrdu o uplati, dovoljna je rezervacija smještaja

Kako ukloniti mrlje s posteljine - 5 koraka za dugotrajnu upotrebu uz čestu izmjenu gostiju i rođaka

IQM VODICE: Suradnjom do kvalitetnije turističke ponude, zadovoljnijih gostiju i stanovnika

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Dolina Slapnice - lagana staza za nezaboravnu šetnju u svako doba godine

21 top mjesto za fotografiranje u Hrvatskoj

Popularno: