Ovo je priča o
čestitkama, o blagdanskim željama koje šaljemo po svijetu kako bismo pokazali da nam je stalo. Ovo može biti i priča o golubu, jednom posebnom golubu kojeg bismo mogli nazvati
Winston. Svi znamo da su nekada golubovi bili osnovni alat za komunikaciju na daljinu. Ova priča ne seže daleko u prošlost, dogodilo se to prije par godina. Winston je imao jedanaest i pol mjeseci kada je za jedan sat i osam minuta prevalio 80 kilometara udaljenosti kako bi prenio 4 GB podataka zavezanih za svoju nožicu. U jednakom vremenu, preko ADSL veze je preneseno tek 4% istih tih podataka u toj zemlji. Tako je Winston svojom fascinantnom sposobnošću pomogao da se ukaže na problem spore internetske veze u Južnoafričkoj Republici. Veći dio svijeta nema takvih problema i potrebno je odvojiti tek malo vremena da bi vrlo brzo i sigurno poslali pozdrave, pisma ili čestitke. Iskoristimo to!
Slanje pozdrava, pisama i čestitki, nikada nije bilo brže, jeftinije ni jednostavnije.
Iznajmljivači u turizmu svjesni su prednosti interneta u poslovanju, posebice prilikom
rezervacije smještaja.
Briga o gostu koja uključuje pravodobno pružanje informacija o smještaju, ne prestaje onda kada se gost odjavi iz apartmana, sobe ili kuće za odmor. I tijekom godine, dok pripremamo iduću sezonu, kontaktiramo svoje goste, bilo da im šaljemo molbe za
ocjene smještaja u svrhu unaprjeđenja naše usluge, ili im šaljemo pozdrave i blagdanske čestitke.
Krajem svake godine analiziramo proteklu, kako u osobnom, tako i u poslovnom planu. Ujedno je to i vrijeme da pokažemo zahvalnost za sve ono dobro što smo iskusili te da krenemo puni optimizma u novu poslovnu godinu. Da pokažemo zahvalnost gostima i suradnicima koji su nam pomogli u protekloj godini da ostvarimo zadovoljavajuće poslovne rezultate.
Blagdansku čestitku možemo objaviti i na društvenim mrežama, ali će se ona vjerojatno izgubiti u moru sličnih virtualnih pozdrava. Možemo je poslati pojedinačno svakom gostu putem e-maila ili čak u fizičkom obliku, onako kako su nekada čestitke zatrpavale poštanske sandučiće uz ulaze naših domova u ovo doba godine. Neki od nas će se možda odlučiti i na slanje simboličnih poslovnih poklona uz čestitku.
Bez obzira na način slanja čestitke, važno je da njen sadržaj ne bude isključivo vaša reklama.
Čestitka je izraz brige i zahvalnosti i trebala bi ostati takva. Preveliki logotipi i slogani, umanjuju vrijednost pozitivne komunikacije koju želite ostvariti slanjem blagdanske čestitke. No, ipak, nemojmo se zavaravati, čestitka je dio marketinške akcije koju provodi svaki ozbiljan poslovni subjekt.
S obzirom na to da su većina
iznajmljivača u Hrvatskoj pružatelji usluge u kućanstvima, neka i vaše čestitke ostanu domaće i jednostavne. Pokušajte svakoj od njih dodati osobnu notu, ali ostanite kratki s jasnom porukom. Možda da uz čestitku pošaljete recept za neko hrvatsko blagdansko jelo ili kratku crticu o kakvom domaćem blagdanskom običaju? Vaš bivši/budući gost će prepoznati i cijeniti vašu pažnju!
Priloženu čestitku možete preuzeti ovdje i proslijediti je svojim partnerima i gostima. Za to vam ne treba golub pismonoša, jednostavno je ubacite u e-mail poruku i pustite da odjedri na elektronskim valovima ususret novom ljetu i dobrim željama.